کد خبر: ۱۰۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
فرماندار رامسر با اشاره به بسته شدن ورودی شرق و غرب شهرستان گفت: مسافرانی که در شهرستان حضور دارند خواستار شد که هر چه سریع‌تر رامسر را ترک کنند.

محمد آزاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس شهرستان رامسر با اشاره به افزایش تعداد بیماران کرونا از بسته شدن ورودی‌های شرق و غرب شهرستان خبر داد و گفت: رامسر به طور کامل طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت می‌کند.

وی با بیان اینکه این محدودیت از ۱۲ شب گذشته اعمال شد، اظهار کرد: ماشین‌های غیر از پلاک رامسر حق عبور نداشته و خودروهای متخلف به مدت یک‌ماه توقیف شده و رانندگان نیز ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

فرماندار شهرستان رامسر با اشاره به اینکه نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی پلاک خودرو، استفاده از کارت ملی و بیمه‌نامه خودرو صورت می‌گیرد، تصریح کرد: برای برخی کارکنان ساکن شهر‌های اطراف نیز ادارات به تعداد محدود باید برای آنان برگه ماموریت صادر کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان نیز با در خانه ماندن و پرهیز از تردد‌های غیرضروری به جلوگیری از این بیماری کمک کنند، از مسافرانی که در شهرستان حضور دارند خواستار شد که هر چه سریع‌تر رامسر را ترک کنند.

آزاد با اشاره به ایجاد نقاهتگاه برای بیماران گفت: نقاهتگاه‌ها تا ظرفیت برای ۶۰ بیمار در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز مرخصان از بیمارستان و یا افراد با علائم ضعیف در آنها اسکان یابند، اما امیدواریم مورد استفاده قرار نگیرند.

در ادامه فرماندار رامسر با تاکید بر اینکه  امسال روز طبیعت نداریم، مطرح کرد: به مردم اجازه حضور در طبیعت داده نمی‌شود و همچنین پارک‌ها و بوستان‌های جنگلی کاملا تعطیل بوده و سرویس‌دهی نخواهند داشت.

انتهای پیام/۸۶۰۳۹/ج

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار