کد خبر: ۱۰۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
استاندار آذربایجان غربی گفت: اقدام برخی بانک‌ها در برداشت از حساب مشتریان غیرقانونی است و در صورت تکرار برخورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد مهدی شهریاری در جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اقدامات خوب انجام گرفته در خصوص غربالگری‌های تلفنی و حضوری در استان و قرار گرفتن در جایگاه نخست کشوری به دانشگاه علوم پزشکی دستور داد تا در نشست خبری با حضور خبرنگاران نسبت به تشریح و تبیین این موضوع در سریعترین زمان ممکن اقدام کنند.

وی با قدردانی از تلاش همگانی انجام گرفته برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، تصریح کرد: بسیج، ارتش و نیروی انتظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی شبانه‌روزی پای کار هستند و تلاش آنان در کمک به قطع زنجیره انتقال قابل ستایش است.

استاندار آذربایجان‌غربی از اهتمام سازمانهای مردم، خیرین و دفاتر تسهیل گری نیز تقدیر کرد و افزود: صدا و سیما و  جامعه رسانه‌های استان نیز به خوبی در بحث اطلاع‌رسانی و اقناع مردم عمل کرده‌اند.

شهریاری با اشاره به تمدید اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین، تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم تا با پیوستن به پویش ۲۹۲۰ با ماندن در خانه و پرهیز از ترددهای غیرضروری مانع شیوع هر چه بیشتر ویروس بشوند.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به گلایه برخی مردم در خصوص برداشت از حساب بانکی آنها با وجود مصوبه ستاد ملی کرونا، گفت: در این خصوص با مدیران عامل برخی بانکها صحبت کردم و اعلام کردم این کار تخلف است و باید هر چه سریع‌تر این روند متوقف شود.

شهریاری با اشاره به اینکه معاونت اقتصادی استانداری باید پیگیر این موضوع باشد، تصریح کرد: افرادی که وام قرض الحسنه دریافت کرده‌اند، عموما افراد آسیب‌پذیر هستند، بنابراین کل وام های قرض‌الحسنه مشمول این موضوع شده است، این در حالی است که برخی از بانک‌ها از حساب ضامنین یا خود دریافت کنندگان وام برداشت کرده‌اند و این تخلف به حساب می‌آید.

وی تاکید کرد: این برداشت‌های انجام گرفته خلاف سیاست‌های ملی کرونا است و در صورت تکرار با متخلفین برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار