کد خبر: ۱۰۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹
فرماندار ویژه سقز همراهی مردم و به ویژه بازاریان و اصناف شهرستان در تعطیلی بازار و عمل به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را شایسته تقدیر عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، کامیل کریمیان جمعه‌شب در جلسه ستاد کرونای شهرستان که با حضور جمعی از اعضای شورای تامین و مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: در هر زمان که مردم بیشتر در خانه مانده و از اجتماعات دوری کردند، روند بیماری در سقز رو به پایین و افول بوده است.

وی با تقدیر از همراهی مردم و بازاریان سقز و با عنوان اینکه، بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی، کرونا در کردستان در حال اوج گرفتن است و در زمان پیک این بیماری قرار داریم، تصریح کرد: رعایت موارد بهداشتی و تعطیلی مشاغل غیر ضرور به سلامت مردم و تسریع در بهبودی و خروج از این بحران کمک می‌کند.

کریمیان با بیان اینکه دولت بر دغدغه‌های مردم به ویژه قشرهای فقیر و بازاریان آگاه است و آنان را رصد می‌کند، یادآور شد: دغدغه‌های عزیزان، کمپین‌های مردمی، فعالان اجتماعی، اصحاب رسانه و هیات مدیره اصناف از طریق استاندار محترم به دفتر ریاست جمهوری منعکس شده است.

وی با اشاره به پایان تعطیلات عنوان کرد: شیوع بیماری بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی به پایان نرسیده و امکان تشدید شیوع ویروس با خروج بیشتر مردم و کم‌تحملی به ویژه بازاریان بسیار زیاد خواهد شد.

فرماندار ویژه سقز همراهی مردم و به ویژه بازاریان و اصناف شهرستان در تعطیلی بازار و عمل به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را شایسته تقدیر عنوان کرد.

کریمیان عنوان کرد: تمام بخش‌های کشور از این بحران رنج می‌برند و قطعا دولت نگران سلامت مردم و اقتصاد بازاریان و معیشت مردم است و برنامه‌های برای برون‌رفت از این وضعیت دارد که بزودی به اطلاع خواهد رسید.

وی در ادامه بر توجه شهروندان به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و فیزیکی، توجه به توصیه‌های بهداشتی و تاکیدات ستاد ملی، استانی و شهرستانی کرونا تا اعلام وضعیت عادی و رعایت در خانه ماندن، تاکید کرد.

انتهای پیام/2330/74

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار