کد خبر: ۱۰۳۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۱
تدبیر زندان مرکزی اصفهان برای مقابله با کرونا، مروری بر ١٠ خبر مهم اجتماعی اصفهان در سال ٩٨، زمین‌لرزه 4.3 ریشتری حوالی خور و بیابانک را لرزاند، زلزله صبح جمعه فرخی اصفهان بدون خسارت بود و فرصتی برای تسخیر شهر با قلب‌ها و حرکت‌های بزرگ مردمی؛ از پربازدیدترین اخبار اصفهان در روز گذشته بود.

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (جمعه 15 فروردین‌ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

 تدبیر زندان مرکزی اصفهان برای مقابله با کرونا

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: مرکز ویژه نگهداری و درمان زندانیان مبتلا به ویروس کرونا با دارا بودن 50 تخت و امکانات پزشکی لازم راه‌اندازی شده است تا در صورت ابتلای احتمالی مددجویان به ویروس کرونا با انجام اقدامات پیشگیرانه و درمان اولیه در این مرکز تمامی خدمات پزشکی در داخل زندان صورت پذیرد.

رویدادهای اجتماعی اصفهان در یک نگاه| مروری بر ١٠ خبر مهم اجتماعی اصفهان در سال ٩٨

حوزه اجتماعی نیز همانند دیگر حوزه‌ها سال شلوغ و پر خبری را پشت سر گذاشت، به‌ویژه در روزهای پایانی سال که تک تک خبر‌های منتشر شده رنگ و بوی کرونایی به خود می‌گرفتند؛ با وجود رویدادهای مهمی چون بازدید رئیس قوه قضائیه از زندان اصفهان، اخبار و حواشی پیرامون زاینده‌رود، پیشرفت‌های علمی در استان و...، نباید پررنگ بودن اخبار کرونا، موجب کم‌رنگ شدن دیگر رویدادهای مهم سال در ذهن‌ها شود.

زمین‌لرزه 4.3 ریشتری حوالی خور و بیابانک را لرزاند

زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.3 ریشتری صبح امروز حوالی خور و بیابانک در استان اصفهان را لرزاند.

زلزله صبح جمعه فرخی اصفهان بدون خسارت بود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با بررسی‌های به عمل آمده خساراتی از زلزله فرخی اصفهان گزارش نشد و فقط به صورت تکان در ساختمان‌ها توسط ساکنان منطقه احساس شد.

فرصتی برای تسخیر شهر با قلب‌ها و حرکت‌های بزرگ مردمی+ تصاویر

هشتگ کرونا را شکست می‌دهیم که مطرح شد، عده‌ای دست بر زانو گذاشته و یا علی گفتند و کمر همت بستند تا این شعار در عمل به منصه ظهور برسد؛ ویروس منحوس کرونا که آمد، اگر چه اجتماعات را تعطیل کرد، درب بسیاری از اماکن را بست و طعم نوروز 99 را در کام ملت تلخ کرد، اما تخته‌سیاهی بود که سفیدی ضمیر مردممان را جلوه‌ای دیگر بخشید.

برای مطالعه خبر روی هر عنوان کلیک کنید.

انتهای پیام/63088/ح/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار