کد خبر: ۱۰۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با شناسایی شش بیمار جدید مبتلا به کرونا آمار مبتلایان کووید 19 در استان خراسان‌جنوبی به ۳۵۷ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، کامبیز مهدی‌زاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح آمار مبتلایان به کرونا در استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: تعداد مبتلایان قطعی به بیماری کرونا در خراسان‌جنوبی با شناسایی شش مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته به ۳۵۷ نفر رسید.

وی بیان داشت: در مجموع از روز اول تاکنون یک هزار و ۳۰۴ مورد آزمایش مشکوک به کرونا در استان خراسان‌جنوبی انجام شده که نتیجه ۳۵۷ آزمایش مثبت و تعداد ۹۴۷ مورد نیز منفی اعلام شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مطرح کرد: از مجموع مبتلایان کرونا در استان ۲۸۶ نفر بهبود یافته، ۳۸ نفر در بیمارستان‌های استان بستری و با وجود دو مورد فوتی جدید مجموع متوفیان کرونا در استان همان ۳۳ مورد است!

مهدی‌زاده اضافه کرد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته دو مورد فوتی در استان داشته‌ایم که این فوتی‌ها یک نفر از تهران و یک نفر از مشهد بوده که در بیمارستان‌های استان بستری بودند و طبق سامانه کشوری از آمار کلی استان کسر شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد 224 هزار و 38 خانواده از استان توسط پرسنل بهداشتی غربالگری شدند که معادل 93.3 درصد خانوارهای استان می‌باشد و همچنین تعداد 80 هزار 926 خانوار از طریق سامانه خوداظهاری ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/69039/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار