کد خبر: ۱۰۴۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان به ۴۱۲ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی شفیعی در تشریح آخرین آمار از وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار داشت: از ۱۶۳ مورد نمونه ارسال شده برای آزمایشگاه تست ۱۸ نفر شامل ۷ مورد بستری و ۸ مورد اطرافیان بیمار مثبت شده، دو مورد بیمار سرپایی که یک مورد آن کودک بوده و ۲ مورد پرسنل با متوسط سن ۵۶ سال در ۲۴ ساعت گذشته مثبت شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان جنسیت افراد مبتلا را ۴ مرد و ۱۴ زن اعلام کرد و افزود: تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون ۴۱۲ نفر است که تعداد کادر درمان مبتلا شده از ابتدا تاکنون ۳۹ مورد، طی ۲۴ ساعت گذشته تست دو مورد از پرسنل مثبت شده است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۹ نفر از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند که در مجموع تعداد ترخیص شده به ۲۳۸ مورد است، افزود: تعداد افراد بستری در بیمارستان‌ها به علت ابتلا به کووید ۱۹ از ابتدا تاکنون ۳۲۰  نفر و ۳۷ نفر هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

شفیعی عنوان کرد: اختلاف آماری بین  ۳۲۰ مورد بستری و ۴۱۲ مورد مثبت مربوط به مواردی است که جزو کادر درمان یا اطرافیان بیماران به صورت سرپایی بوده که تست آنها مثبت شده و با رعایت شرایط در منزل در ایزوله خانگی قرار گرفته‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه تعداد افراد بستری در آی‌سی‌یو هم‌اکنون ۴ نفر و افراد مستقر در نقاهتگاه ۱۸ نفر هستند، گفت: افراد بستری در بیمارستان‌ها به دلیل بیماری حاد تنفسی از ابتدای اسفند سال گذشته تا به امروز 2 هزار و  ۲۱۳ مورد و طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۳ مورد بودند.

انتهای پیام/3388/ق

نام:
ایمیل:
* نظر: