کد خبر: ۱۰۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
پیام‌های دریافتی بیست و هفتم فروردین؛
شما می‌توانید مشکلات و درخواست‌های خود را جهت پیگیری به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) ارسال کنید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و هفتم فروردین ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

ب 

 


حبوبات

آیا این واقعا درسته قیمت عدس یا لپه انقدر باید بالا باشد؟! تصاویر در دیجی کالا.


پایمال کردن حق مستمری بگیران توسط مسئولین


لطفا پیگیری کنید مگر مستمری بگیران انسان نیستند که تفاوت حقوقی یک ملیون تومانی با سایر بازنشستگان دارند. به نظر شما این یک تبعیض نیست.


افزایش نیافتن حقوق کارمندان قراردادی آموزش پرورش در اسفند ۹۸


باسلام و خسته نباشید. بنده کارمند خدمات قراردادی کار معین آموزش و پرورش هستم. اسفند ماه برامون حکم ۵۰ درصد قانون خدمات کشوری زدن ولی یک ریال افزایش نیافت. خواستم بپرسم ما که زحمت کش هستیم چرا افزایش مارو شامل نشد. لطفا پیگیری کنید.ممنون


گران فروشی


باسلام وخسته نباشید خدمت شما خدمتگذاران خدوم سیمای جمهوری اسلامی ایران. غرض از مزاحمت خواهشا یک گزارش از خوارک فروشی های دام و طیور شهرستان گنبدکاوس به آدرس خیابان امام زاده و خیابان آق قایه تهیه فرمایید. چون ما دامداران دیگر توان خرید و رویاروی با کاسب های گران فروش که هر لحظه و ساعت قیمت ها رو تغییرمی دهند و بال امی برند نداریم و بهانه  آنها هم گران شدن و نبودن اجناس به خصوص ،سبوس جو، ذرت ، کنجاله سویا،گندم و ...می باشد. قیمت گندم که اول سال ۱۹۰۰ تومان بود با اعلام قیمت خرید تضمینی امسال دولت از کشاورزان به ۲۵۰۰تومان رسید، کارخانه های آرد قیمت سبوس را از ۱۸۰۰تومان به۲۰۰۰هزار تومان امروز رساندند. دانه های مرغی مانند انواع دانه پارس به یکباره کیلویی۶صدتومان بالا رفته. هیچ ارگانی علی الخصوص صنعت و معدن و تعزیرات جوابگو نیستند وخیلی موارد دیگر که تنها با تهیه گزارش می توانید به صحت حرف های من برسید. شما رو به خدا و ائمه قسم میدهم به داد ما برسید. شاید از طریق تهیه گزارش شما ما دامداران و مرغ داران جز بتوانیم نفسی در این مشکلات سرسام آور بکشیم. و من الله توفیق.با تشکرفراوان.


وام 


باتوجه به بخشنامه ارائه شده از سوی بانک مرکزی اقساط سه ما ه اسفند 98و دو ماهه اول سال 99 کلیه وام گیرندگان کسر نخواهد شد چرا قسط دوماه من از حسابم کثر شده است. خواهش میکنم پیگیری فرمایید.
فرستنده: سید جواد حسنی نیا


جلوگیری از برگزاری کلاسهای حضوری برای مقطع دکترا


با سلام. خواهش میکنم مسئولین فقط دانشجویان تهرانی در نظر نگیرن، من جنوب کشور ساکنم دانشگاهم استان مرکزی هستش، در نهایت بی تدبیری مسئولین و تنها با حفظ منافع دانشجویان تهرانی، تصمیم گرفته شده کلاسها حضوری باشه، انصافه این تصمیم گیری؟! همه جا باید حق ما شهرستانی ها خورده بشه؟؟؟؟ با این شرایطی که هست من چطوری از جنوب کشور به استان مرکزی برم؟! خواهش میکنم کاری کنین در این تصمیم تجدید نظر بشه و مهمتر اینکه فعالیت کلاسی ملاک ارزشیابی واقع بشه. خواهش میکنم رسیدگی بفرمایید. با تشکر


موضوع زندانیان


سلام. هر سال با هر مناسبت زندانیانی که حبسشون کمتر از شش ماه بود آزاد میشدند. اما امسال نه در بخشنامه مرخصی و نه در بخشنامه عفو این موضوع اجرا نشد. مگر هدف آقای رئیسی کمتر شدن آمار زندانیان نیست؟! پس چرا امسال این قانون اجرا نشد و صد ها و شایدم هزار زندانی زیر شش ماه در زندان ماندن یکی از اون زندانی ها خودم هستم و باقی مانده حبسم ۴ ماه و ۱۵ روزه.. بنده به عنوان زندانی در این شرایط بحرانی و خطرناک بیماری کرونا خواهشمندم از باشگاه خبرنگاران این موضوع رو پیگیری کنند.  باتشکر


بالا رفتن قیمت گوشی موبایل


سلام. تو رو خدا یک گزارش هم از دلیل بیخودی بالا رفتن گوشی های موبایل در این یک ماهه تهیه کنید.


سریال پایتخت


با سلام از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می خواهیم سریال پایتخت را تا دیر نشده و عوامل بسیار قدرتمند در تیم بیشتر دچار سالخوردگی و کهولت نشده اند با انرژی بیشتر و جوانی بهتر هزاران قسمت از این سریال را تولید کنند. مملکتی که هر روزش داره هزاران میلیارد از جیب مردم توسط مشتی چپاولگر به غارت میره چرا برای کاری به این ارزشمندی که حتی کودکان خردسال که اهل سیاسی کاری نیستند بشدت بهش علاقه مندند و حتی اگر روی جلد دفاتر مشق و کتاب بچه های تصاویر نقی و سایر بازیگران باشد هرگز به سراغ انیمیشن های خارجی نمی روند. چرا اینقدر سیاسی کاری در صدا وسیما رواج پیدا کرده بخدا روزی باید جواب ملت را بدهید. لطفا بگوش رئیس صدا و سیمای خائن برسانید.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار