کد خبر: ۱۰۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
معاون فنی و عمرانی فرماندار اصفهان گفت: ۷۵ درصد از ادارات مستقر در شهرستان پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت را جدی گرفته و به خوبی عملی می‌کنند اما ۲۵ درصد از ادارات این پروتکل‌ها را در بخش بهداشتی و استفاده از نیروی کمتر عملی نکرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید ابوالفضل موسوی صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا فرمانداری شهرستان اصفهان با اشاره به ابلاغ‌های وزارت بهداشت اظهار داشت: ۷۵ درصد از ادارات مستقر در شهرستان پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت را جدی گرفته و به خوبی عملی می‌کنند اما ۲۵ درصد از ادارات این پروتکل‌ها را در بخش بهداشتی و استفاده از نیروی کمتر عملی نکرده‌اند.

معاون فنی و عمرانی فرماندار اصفهان افزود: از فعالیت کلیه دستگاه‌ها متشکر هستیم ما شاهد همت و حضور کلیه دستگاه‌ها در مبحث مبارزه با کرونا بوده‌ایم، گزارش کاملی از عملکرد تمام دستگاه‌ها حاضر در شهرستان تهیه و تدوین شده و در اختیار استاندار قرار گرفته است.

در حاشیه این جلسه شهریار انصاری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان اذعان داشت: نگاه تمامی دستگاه‌ها به موضوع کرونا باید نگاه جامع باشد و از همین رو باید پروتکل‌های بهداشتی در این شرایط به صورت ویژه انجام شود، هلال احمر شهرستان از بدو شیوع این ویروس در طرح‌های ملی همچون طرح‌های غربالگری فعال بوده است.

وی افزود: هلال احمر در بحث تجهیز و تاسیس نقاهتگاه باغ ابریشم نقش مهمی را ایفا کرد و میزبان ۲۱۰ بیمار کرونایی بود که خوشبختانه این بیماران از این مرکز ترخیص شدند ولیکن هم‌اکنون این نقاهتگاه همچنان در حالت آماده باش است.

نماینده اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان اصفهان در این جلسه تصریح کرد: تا کنون ۳۰ هزار نفر در سامانه آسیب دیدگان فعالیت های اقتصادی کرونا ثبت نام کردند که از بین ۲۷ هزار نفر مشمول دریافت بسته‌های حمایتی شده‌اند، اکنون نگران این هستیم که دولت در خصوص پرداخت بیمه‌ بیکاری دچار مشکل شود و این موضوع سبب تجمع افراد و شکست پروتکل‌های بهداشتی گردد.

علی بهرامی نماینده بهزیستی شهرستان نیز در حاشیه این جلسه تصریح کرد: وضعیت ۶۷ مراکز تحت پوشش پوشش بهزیستی شهرستان اصفهان خوب گزارش است، متاسفانه شاهد فوت ۳ تحت حمایت سازمان بهزیستی  بودیم همچنین ۵۱۹ هزار بسته بهداشتی نیز بین کودکان کار و افراد نیازمند توضیح شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ر/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار