کد خبر: ۱۰۷۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مقارن با فرمایشات رهبری طرح تحریم گاز اروپا نوشته شد و به هیئت رئیسه تقدیم می‌شود.
به گزارش تجارت آنلاین و به نقل از فارس، عبدالوحید فیاضی امشب در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: در سطح بین‌المللی در شرایط خاصی قرار داریم و شرایط ما و گروه 1+5 از جمله این شرایط خاص است که دشمن به دنبال سلطه خودش است و حتی اگر ما با آنچه که آنها می‌گویند توافق کنیم باز هم دست از تحریم بر نخواهند داشت.
 
وی تصریح کرد: آنچه مسلم است در پروسه سه یا شش ماهه و یک ساله این امر اتفاق نمی‌افتد و آنها به دو برنامه 10 ساله معتقد هستند و می‌خواهند وقت‌کشی کنند.
 
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان بزرگ‌ترین استراتژیست عالم اسلام فرمودند: «ما باید آنها را تحریم کنیم »، 70 درصد گاز دنیا را داریم و این یعنی اینکه ما باید از توان و قدرت خود استفاده کنیم ولی اقتصاد مقاومتی اولویت ما است و این یعنی خود را از درون تقویت کنیم.
 
فیاضی افزود: در یک تقارن خوب با فرمایشات رهبری در جمع مردم تبریز، طرح تحریم گاز به اروپا را نوشتم و در زمان مناسب تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود و این در حالی است که روسیه خرداد ماه سال‌جاری گاز خود را قطع کرد و اروپا شدیدا به گاز ما نیاز دارد.
 
وی به مدیران دستگاه‌ها توصیه کرد با توجه به شرایط خاص مالی ویژه پایان سال باید سعی شود در کنار همه مولفه‌های مدیریتی مدیریت‌مدارا هم در پیش گرفته شود و با مردم و کارکنان مدارا کرد، زیرا واکنش منفی با کارکنان سبب انتقال این واکنش به مردم در برخوردها می‌شود و نظارت، تشویق و تنبیه به موقع را مدیریت همراه با مدارا عنوان کرد.
 
وی تصریح کرد: با حذف یارانه‌ها برخی واکنش منفی خواهند داشت و ما ناگزیر به حذف یارانه و افزایش چند درصدی نرخ حامل‌های انرژی هستیم و اداراتی که از محل اعتبارات تبصره 22 ماده 180 پروژه تعریف کردند، پیگیری جدی‌تر داشته باشند.  

برچسب ها: تحریم ، اروپا ، مجلس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار