کد خبر: ۱۰۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان عنوان کرد:
همدان - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: خدمات‌رسانی به مراجعه کنندگان مرکز تعویض پلاک همدان بر اساس شماره انتظامی زوج و فرد ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی فکری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری در مرکز تعویض پلاک خودرو؛ هنگام بازگشایی این مراکز خدمات‌رسانی به مراجعه کنندگان بر اساس شماره انتظامی زوج و فرد ارائه می‌شود.

وی گفت: مرکز تعویض پلاک یکی از پرخطرترین محل‌ها در زمینه بروز بیماری کرونا ارزیابی می‌شود چرا که ازدحام و شمار مراجعه کنندگان به این مرکز بسیار زیاد است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: پس از شیوع کرونا این مرکز به عنوان یکی از محل‌های پر ریسک با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل شد و به تازگی بازدیدی از این مرکز صورت گرفت تا بتوان پروتکل‌های بهداشتی لازم را برای فعالیت دوباره این مرکز فراهم کرد.

سرهنگ فکری تاکید کرد: تلاش پلیس راهور همدان جلوگیری از حضور مردم در فضای سربسته و تلاش برای فراهم کردن امکان حضور مراجعه کنندگان در فضای سرباز، کاهش بار مراجعه شهروندان به غرفه‌های پیش بینی شده و کم کردن زمان شماره گذاری است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار