کد خبر: ۱۰۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:
سردار عباس یوسفی گفت: ماه رمضان، فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده داری و تمسک جستن از درگاه باری‌تعالی است، ماهی که جامعه رزمنده در دوران دفاع مقدس با تمام وجود این فضای معنوی و تاثیرات شگفت و ملکوتی‌اش را در سنگر‌ها و خاکریز‌ها به خوبی لمس کردند و به یاد دارند.

رمضان، درسی معنوی است که جامعه رزمنده آنرا در سنگرها و خاکریزها به خوبی پاس کردند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با صدور پیامی فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

ماه رمضان، فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده داری و تمسک جستن از درگاه باریتعالی است، ماهی که جامعه رزمنده در دوران دفاع مقدس با تمام وجود این فضای معنوی و تاثیرات شگفت و ملکوتی اش را در سنگرها و خاکریزها به خوبی لمس کردند و به یاد دارند.

رمضان فرصتی است که عشق ملکوتی و اُنس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می‌ریزد و امروزه به واسطه تنها حضور یک ویروس ناپیدا در زمین، دنیای بشریت همه به نبود یا کمبود این فضای روحانی و معنوی اعتراف کرده اند. اعتراف به عجز و ناتوانی و ضعف انسان در مقابل عظمت و کرامت پروردگاری که هر جه هست در ید اختیار اوست.

اینجانب ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و التماس دعا هم از جانب ملت شریف ایران برای خودم و هم دعاگوی شما برای رسیدن به درجات برتر ملکوتی و دست یافتن به نعمت بزرگ سلامتی و توصیه به رعایت همه اصول مراقبتی و بهداشتی امیدوارم که به لطف فضای معنوی حاکم بر این روزها و شب های مبارک هر چه زودتر بتوانیم همچون موفقیت های بزرگ بین المللی در بسیاری عرصه ها در زمینه دست یافتن به داروی ضد کرونا هم موفق عمل کنیم و دنیای بشریت را از شر این ویروس منحوس نجات دهیم. ان شاالله

التماس دعا، عباس یوسفی _ مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار