کد خبر: ۱۰۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به رسالت بسیج و سپاه در خدمت‌رسانی به مردم گفت: سپاه و بسیج به‌عنوان سرباز و مدافع ولایت در کنار مردم و مسؤولین نظام نقش کلیدی و محوری دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، سرهنگ پاسدار رضا پورشمسی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان ابراز امیدواری کرد تا بتوانیم از فضای معنوی این ماه نهایت استفاده و بهره را ببریم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: ما باید به‌عنوان سرباز ولایت در جامعه اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

وی بابیان اینکه سپاه و بسیج رسالت سنگینی را برعهده‌گرفته‌اند، افزود: همه‌کسانی که در این مجموعه افتخار خدمت دارند مسئولیت فوق‌العاده سنگینی را پذیرفته‌اند چراکه از بدنه مردم ولایتمدار و انقلابی هستند و به‌عنوان یک خادم به مردم خدمت می‌کنند.

پورشمسی تصریح کرد: سپاه و بسیج همواره به‌عنوان مدافع و جان فدا برای ولایت مأموریت داشته و دارد که در کنار مردم و مسؤولین نظام نقش کلیدی و محوری داشته باشد و آن را دنبال کند.

وی در ادامه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان تنها نظام الهی جهان هستی از ابتدای انقلاب تاکنون با دشمنی‌های دشمنان روبرو بوده است و این رویارویی جهان کفر با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است

فرمانده سپاه الغدیر با اشاره به سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس گفت: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند با اعمال قدرت نظامی بر ایران اسلامی غلبه پیدا کنند اما نگاه ولایت گونه و حضور معنوی مردم ایران و فرماندهان نظامی در منطقه نشان داد که اگر تکیه‌گاه اصلی ما خداوند و ولایت باشد قطعاً موفقیت بزرگی نصیب ما خواهد شد.

وی اظهار داشت: این موضوع در طول تاریخ بارها برای ما اتفاق افتاده است و بارها دیده‌ایم که هرگاه به‌غیراز خداوند عالم به‌جای دیگری مایل شدیم نتیجه‌ای جز مشکلات بعدی و بزرگ‌تر برای ما نداشته است.

پورشمسی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در جهت ریشه‌کنی ویروس کرونا گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که در مقابله با این ویروس به‌عنوان یک کشوری که درنهایت ظلم و تحریم قرارگرفته است با تکیه‌بر توان، ظرفیت و توانایی‌های داخلی خود یکی از موفق‌ترین کشورها در حوزه مبارزه با کرونا است و این موضوع نشان داد که در مسائل دیگر نیز می‌توان با نگاه به ظرفیت‌های درونی به موفقیت رسید.

فرمانده سپاه الغدیر یزد در پایان بابیان اینکه شهرستان اردکان در تمام زمینه‌ها به‌ویژه پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  موفق بوده است، افزود: امیدواریم که سپاه و بسیج نیز در این شهرستان در بین همه دستگاه‌ها و مجموعه نظام نمونه باشد.

انتهای پیام/ 90010

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار