کد خبر: ۱۰۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸
امام جمعه دزفول:
سید محمدعلی قاضی دزفولی خواستار توجه ویژه مسئولان استانی به سالروز چهارم خرداد شد و گفت: چهارم خرداد متعلق به تمام کشور است و باید با نگاه ملی به آن نگریسته شود.

چهارم خرداد متعلق به تمام کشور است و باید با نگاه ملی به آن پرداخته شود

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سید محمد علی قاضی دزفولی» امام جمعه دزفول امروز در نشست شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم چهارم خرداد، روز ملی مقاومت و پایداری مردم دزفول که در محل مصلای امام علی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: چهارم خرداد امسال مقارن با روز عید سعید فطر است که در شرایط متفاوتی فرا خواهد رسید چرا که کشور دچار ویروس کرونا است اما ملت ایران مردم سرزنده، بصیر و فهیمی هستند و رهبر حکیم و فرزانه‌ای دارند که همواره خود را با شرایط تطبیق می‌دهند و اجازه نمی‌دهند هیچ مشکلی کشور را از حرکت بازدارد.

وی به برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های متفاوت ویژه نیمه شعبان در فضای مجازی شهرستان دزفول نیز اشاره کرد و افزود: برنامه‌ها و پیام چهارم خرداد نیز باید با همان سبک و روش و ابتکارات خلاقانه به صورت گسترده در فضای منتشر شود و «مقاومت» که مؤلفه اصلی پیروزی است بار دیگر در سالروز چهارم خرداد در تمام کشور و دنیا بازخوانی و بازنمایی شود.

امام جمعه دزفول با تأکید بر استفاده بهینه از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها به منظور تبیین پیام چهارم خرداد، تصریح کرد: سپاه و بسیج دزفول در نیمه شعبان چندین کلیپ زیبا در سطح کشوری تولید و در فضای مجازی منتشر کردند که لازم است در چهارم خرداد نیز از این ظرفیت‌ها استفاده شود و با اقدام‌های خلاقانه در زمینه شعر و ادب، تئاتر و نمایشنامه از این فضا استفاده شود تا ارزش‌های مقاومت به خوبی بازخوانی شود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: لازم است بخش عظیمی از مستندها، کلیپ‌ها و فیلم‌هایی که در خصوص شهرستان دزفول تولید شده است دوباره در صداوسیمای استان پخش شوند تا یک یادآوری برای مردم باشد چرا که حماسه مقاومت و پایداری، تکراری نخواهد شد.

وی با بیان اینکه نباید خاطرات دفاع مقدس کهنه و یا فراموش شوند، اضافه کرد: بسیاری از شخصیت‌های نخبه و فرهیخته شهرستان دزفول در زمان دفاع مقدس در جبهه و جنگ حضور داشتند لذا لازم است برنامه‌ریزی صورت بگیرد تا از خاطرات این افراد که یک ظرفیت غنی محسوب می‌شوند در صداوسیمای خوزستان به مناسبت چهارم خرداد استفاده شود.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: امسال باید مکتب شهید سردار سلیمانی با مقاومت دوران دفاع مقدس گره بخورد و یک رونمایی زیبا و خلاقانه در چهارم خرداد امسال از مقاومت صورت بگیرد چرا که مکتب حاج «قاسم سلیمانی»، مکتب مقاومت بوده و اوج قله مقاومت ما شهید سلیمانی است.

وی در پایان خواستار توجه ویژه مسئولان استانی به سالروز چهارم خرداد شد و افزود: چهارم خرداد متعلق به تمام کشور است و باید با نگاه ملی به آن نگریسته شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار