کد خبر: ۱۰۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:
شهرکرد- رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح های کشاورزی در روستاهای چهارمحال و بختیاری در راستای توسعه بخش کشاورزی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر ذبیح الله غریب شامگاه سه شنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار داشت: بسیاری از طرح‌های صنعتی در کمیته‌ای متشکل از محیط زیست، بیمه و مالیات تعیین تکلیف می‌شود.

وی تاکید کرد: قانون رفع موانع تولید و ارتقای نظام مالی دارای سه ماده بسیار مهم در بخش کشاورزی دارد که دو مورد از این سه ماده، مشکل اصلی ما است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در ماده ۵۱ قانون رفع موانع تولید در بخش کشاورزی بانک‌ها موظف شدند اسناد روستایی را بپذیرند اما برخی بانک‌ها این مهم را اجرایی نکردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: حدود ۱۰ تا ۴۰ سال قبل واحدهای تولیدی از جهادکشاورزی زمین دریافت کردند و طرح‌هایی توسط دولت واگذار شده است اما زمانی که به دستگاهی زمین واگذار شد نباید روی آن زمین سند گرفته شود که متأسفانه در استان این مورد باب شده و تعداد بسیار زیادی از طرح‌ها در طول ۴۰ سال معطل مانده و این امر از بحران‌های بزرگ تمام واحدهای تولیدی در استان است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار