کد خبر: ۱۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
سرانجام پرواز 6371 هواپیمایی تابان تهران را به مقصد استانبول ترک کرد تا بعضی از مسافران این هواپیما پس از سه روز و شش ساعت انتظار به سمت مقصد حرکت کنند.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ايسنا، این پرواز که بنا بوده ساعت 7 صبح امروز انجام شود، در حالی با تاخیر چندین ساعته روبه‌رو شد که تعدادی از مسافران این هواپیما مربوط به پروازی هستند که سه روز قبل در همین مسیر انجام آن کنسل شد.

شرکت تابان پس از کنسل کردن بلیت هواپیمایی این مسافران زمان جدیدی را برای پرواز به مقصد ارائه کرد تا مسافرانی که هنوز قصد حرکت از تهران به استانبول را دارند از این پرواز استفاده کنند، اما با وجود برنامه‌ریزی‌های ارائه شده از سوی این شرکت باز هم پرواز مسافران با تاخیر چندین ساعتی روبه‌رو شد که پس از گذشت نزدیک به شش ساعت از زمان ابتدایی اعلام شده ساعت 13 و بیست و دو دقیقه تهران را ترک کرد.

یکی از مسافران این پرواز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا دقایقی قبل از پرواز با بیان این‌که مسافران پرواز 6371 از ساعت چهار صبح امروز در فرودگاه هستند، اظهار کرد: در برنامه ارائه شده پروازی از سوی شرکت تابان ساعت 7 صبح زمان قطعی پرواز هواپیما اعلام شده اما هنوز و با گذشت شش ساعت مسافران تنها در سالن انتظار نشستند و شرکت یا نمایندگان آن در فرودگاه توضیح خاصی در رابطه با علت این تاخیر ارائه نکردند.

وی اضافه کرد: قطعا علت اصلی این تاخیر چیزی جدای از مسائل آب و هوایی است زیرا در طول چند ساعت انتظار مسافران پرواز چند شرکت هواپیمایی دیگر به مقصد استانبول حرکت کرده اند.

علت اصلی تاخیر در دست پیگیری

از سوی دیگر، مدیر روابط عمومی شرکت تابان با عذر خواهی از تاخیر پیش آمده در پرواز 6371، از پیگیری دلیل اصلی این تاخیر در کمیته فنی این ایرلاین خبر داد.

جعفر زاده در گفت و گو با ایسنا تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسولان شرکت هواپیما در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده پرواز شد و مسافران دقایقی پیش تهران را ترک کردند. تابان رسما بابت این تاخیر از مسافران عذرخواهی کرده و علت اصلی این تاخیر را در آینده‌ای نزدیک مشخص می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار