کد خبر: ۱۱۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷
مدیرکل استاندارد استان یزد:
یزد ـ مدیرکل استاندارد استان یزد با اشاره به اینکه میبد قطب تولید کاشی کشور است، گفت: خواستار راه اندازی شعبه پژوهشگاه کاشی و سرامیک در قطب کاشی کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا زارع بنادکوکی در بازدید نماینده منتخب تفت و میبد از آزمایشگاه‌های استاندارد استان یزد ضمن معرفی مأموریت‌های استاندارد اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده که ضروری است بیش از گذشته در جهت تحقق شعار سال به جایگاه استاندارد در جامعه نگاه ویژه‌تری شود چرا که استاندارد عامل مهمی در صنعت و خدمات است.

محمدرضا زارع بنادکوکی ادامه داد: ارتباط با صنوف مختلف، واحدهای تولید هیدروکربن، کمبود نیروی متخصص، کسری اعتبار در جهت انجام وظایف، نداشتن اداره شهرستانی و … از جمله مسائل و مشکلات پیش روی اداره کل هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه شهرستان میبد قطب صنعت کاشی و سرامیک در کشور است، خواستار راه اندازی شعبه‌ای از پژوهشگاه کاشی و سرامیک در شهرستان میبد هستیم که در این مرحله دست نیاز استاندارد یزد به سوی تمامی مسئولان مرتبط استانی و کشوری جهت تحقق این امر دراز است.

سلامت کاری آزمایشگاه‌های همکار استاندارد یزد رصد شود

نماینده منتخب مردم تفت و میبد در مجلس نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه خطیر اداره استاندارد در جامعه اظهار داشت: استاندارد باید به قوت عمل نماید تا کالاها و خدمات با کیفیت بیشتری به دست مردم برسد که به طور قطع در اثر این حرکت، سلامت و امنیت جامعه بیشترحفظ می‌شود.

سیدجلیل میرمحمدی عنوان کرد: با توجه به واگذاری امور به بخش خصوصی و خروج دستگاه‌های اجرایی از تصدی گری، آزمایشگاه‌های همکار اداره کل باید از سلامت کاری قابل قبولی برخوردار باشند تا بازوان پرتوانی برای استاندارد استان و کشور باشند.

میرمحمدی ادامه داد: اداره کل استاندارد یزد اقدامات خوبی را در زمینه دریافت زمین و ایجاد اداره در شهرستان میبد انجام داده است که با توجه به صنعتی بودن شهرستان‌های میبد و اردکان، باید این اداره شهرستانی هرچه سریع‌تر احداث و آماده خدمات رسانی به مردم منطقه شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار