کد خبر: ۱۱۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: طرح آمارگیری نیروی کار در استان زنجان به صورت تلفنی انجام می‌شود.

ایرج امینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح آمارگیری نیروی کار در استان زنجان در زنجان انجام می‌شود.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با بیان اینکه این طرح به صورت تلفنی انجام می‌شود، عنوان کرد: این اقدام در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در این طرح ماموران آمارگیر با استفاده از شماره تماس چهار رقمی ۲۱۲۱ نسبت به برقراری ارتباط با خانوارهای نمونه می‌پردازند.

امینی با اشاره به اینکه محاسبه شاخص‌های فصلی و سالانه نیروی کار از جمله نرخ مشارکت اقتصادی، نرخ بیکاری و ... از جمله اهداف اجرای طرح آمارگیری نیروی‌کار است، ادامه داد: خانوارهای منتخب با پاسخگویی به پرسش‌ها کیفیت طرح‌های آماری را ارتقا دهند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به اینکه آمارهای مربوط به ساختار نیروی‌کار، مبنایی برای ارزیابی و تحلیل سیاست‌های اقتصادی یک کشور است، گفت: اشتغال از پدیده‌هایی است که نه تنها از نظر اقتصادی و اجتماعی بلکه از نظر سیاسی نیز مورد توجه برنامه‌ریزان توسعه است.

انتهای پیام/73009/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار