کد خبر: ۱۱۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
گروه استان ها-کرمان- فرمانده انتظامی "رفسنجان" از کشف یک انبار حاوی انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمدمهدی کریمی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و در پی خبری مبنی بر دپوی یک محموله کالای غیرمجاز خارجی در یکی از  انبارهای سطح شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی از این انبار لوازم خانگی شامل ماشین لباسشویی و ظرفشویی، یخچال فریزر و اجاق گاز که همگی فاقد مدارک گمرکی و به صورت قاچاق وارد شده بودند را کشف کردند.

سرهنگ کریمی گفت: ارزش این اقلام توسط کارشناسان مربوطه حدود یک میلیارد ریال برآورد شد که در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "رفسنجان" یکی از اصلی‌ترین اقدامات در سال جهش تولید را مبارزه با ورود کالای خارجی و ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی دانست و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.#

 


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار