کد خبر: ۱۱۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه پلیس قدرت و اقتدار خود را از مردم و حمایت آنها دارد، گفت: آماده همکاری و تعامل با جوانان و نهادهای مردمی در راستای اجتماعی کردن تامین امنیت هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، طرح فاصله گذاری اجتماعی بدون شک راهبرد موفقی بود که هر چند کمی دیر اما با ضریب تاثیرگذاری بسیار بالا موجب کنترل نسبی بیماری کرونا در اوج خود شد و توانست کمی تب این بیماری را در کشور پائین بیاورد تا مسوولان بتوانند با فرصتی بیشتر برای تدبیر امور بیاندیشند.

یکی از نهادهایی که بیشترین نقش را در اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی ایفا کرد بدون شک نیروی انتظامی بود که با وجود تلاش‌های بسیار، در اذهان عمومی کمتر به آن پرداخته شد و در حجم سنگین تقدیر از مسوولان و مدافعان وطن توجه کمتری به این عزیزان شد.

از این رو تعدادی از دبیران و اعضای سازمانهای مردم نهاد جوانان شهرستان گنبدکاووس با حضور در دفتر فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس ضمن دیدار با وی از زحمات و مجاهدت‌های فرماندهی و پرسنل منطقه انتظامی این شهرستان تقدیر و تشکر کردند.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس در این دیدار با تقدیر از اقدام سمن‌های جوانان این شهرستان به منظور تقدیر از کادر انتظامی، اظهار کرد: هرچند تمامی همکاران بنده بر اساس رسالت‌های قانونی و شرعی خود فعالیت کرده و می‌کنند اما همین خداقوت و تشکر شما جوانان که نمایندگان مردم هستید می‌تواند انگیزه‌ای مضاعف به آنها دهد.

محمود علیفر با بیان اینکه اقدامات سمن‌های جوانان گنبدکاووس را در طول دوره شیوع کرونا از همان ابتدا تا به امروز از رسانه‌ها و بعضا به صورت میدانی رصد کرده‌ام، افزود: انصافا فعالیت‌های شما در سطح استان گلستان بی‌بدیل بود و یک قوت قلب و بازوی توانمند برای مدیران شهرستان به شمار می‌رفت.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی از همان ابتدا با قدرت در کنار ستاد مقابله با کرونا قرار گرفت و تصمیمات ستاد ملی، استانی و شهرستانی را اجرایی کرد، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقدامات پلیس در گنبدکاووس اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی در حوزه‌های مختلف از جمله جلوگیری از عبور و مرور غیرضرور خودروها در مبادی ورودی و خروجی، اجرای دستورات ملی در بسته بودن اماکن تجاری و ... با تلاش اداره اماکن این نیرو و بسیاری از اقداماتی که با درخواست ستاد مقابله با کرونا اجرایی شد.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه اقدامات پلیس در سال‌های اخیر اجتماعی محور شده است، گفت: تلاش کرده‌ایم تا از ظرفیت مردم به ویژه نهادها، گروه‌ها و موسسات مردمی و انقلابی برای انجام رسالت‌های خود بهره ببریم و کاملا برای تعامل با جوانان و سمن‌ها در چارچوب قانون و چارچوب وظایف پلیس آماده‌ایم.

گفتنی است در این دیدار خانم‌ها «الهام دهقان» و «الهام امینی» و آقایان «علیرضا دادفر»، «سروش اصغریان» و «مهدی باقریان» به عنوان دبیران سمن‌های پویندگان حیات نوین، بانوان مهرآفرین قابوس، بنیاد فرهنگی طهورا، کانون اندیشه جوان و موسسه آوای جوانان پویا نیز حضور داشتند و هر کدام در دقایقی کوتاه از تلاش و مجاهدت نیروهای خدوم انتظامی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی تشکر کردند.

انتهای پیام/83014

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار