کد خبر: ۱۱۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام:
ایلام-سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی توسط هلال احمر ایلام بین نیازمندان مناطق مختلف استان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر علی اکبری عصر امروز سه شنبه در دیدار با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام اظهار کرد: ر راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای کمک مومنانه، در قالب طرح بشردوستانه دست یار یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی با همکاری خیرین داوطلب و داوطلبان جمعیت هلال احمر آماده شده و در میان نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا در سراسر استان توزیع می شوند.

وی گفت: خیّرین داوطلب زیادی به هلال احمر و کمیته امداد متصل هستند و باید با همکاری یکدیگر این ظرفیت را مدیریت کنیم تا کمک ها به صورت هدایت شده میان نیازمندان و حادثه دیدگان در حوادث توزیع شود.

علی اصغر علی اکبری گفت: انجام چنین کاری منجر به این می شود که کمک ها عادلانه تقسیم شود و شاهد این نباشیم که فردی از چند مسیر کمک دریافت کرده و فردی یک بار هم به او خدمت داده نشده باشد.

علی اکبری در این دیدار از همکاری خوب کمیته امداد امام خمینی (ره) استان که در طرح باز پیوند خانواده در ایام اربعین حسینی با معاونت داوطلبان هلال احمر مشارکت داشتند و موجب بازگرداندن زائران مهجور و گمشده به کانون گرم خانواده شدند، صمیمانه تشکر و قدر دانی کرد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام هم در این دیدار گفت: داشتن جامعه هدف مشترک باعث شده کمیته امداد و هلال احمر در خدمت رسانی به مردم تعامل و هم افزایی بسیار خوبی باهم داشته باشند.

قنبر موسی نژاد آمادگی خود را برای همکاری با هلال احمر اعلام کرد و گفت: با همکاری های مشترک هلال احمر و کمیته امداد، محرومان بیشتری تحت پوشش قرار می گیرند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار