کد خبر: ۱۱۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: امتحانات سوادآموزانی که تا پایان بهمن در دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند با رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

هادی زارع‌پور افزود: براساس اعلام سازمان نهضت سوادآموزی کشور تمامی کلاس‌هایی که بیش از ۴۰ درصد مدت دوره آموزشی آن‌ها انجام شده و بتوانند تا پایان خرداد فرآیند آموزش را به اتمام برسانند، مجاز به برگزاری آزمون هستند.

وی بیان کرد: کلیپ‌های تصویری در ۲ بخش یادگیری سواد در خانه و تجارب آموزشی تهیه شده است. آموزش‌دهندگان می‌توانند فعالیت‌های آموزشی خود را در دوران تعطیلات کرونا در قالب کلیپ به واحدهای سوادآموزی تحویل دهند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان هم گفت: یادگیری سواد در خانه در قالب مسابقه برگزار و از نفرات برتر تقدیر می‌شود و در بخش تجارب برتر آموزشی، برترین‌ها انتخاب و برای استفاده دیگر سوادآموزان در سایت این اداره بارگذاری می‌شود.

سیدحمدالله خواهش‌نیک افزود: براساس بخشنامه سازمان نهضت سوادآموزی کلاس‌هایی که زمان ثبت و شروع فعالیت آموزشی آن‌ها در ماه‌های بهمن و اسفند بوده و متأثر از وضعیت کرونا هستند و به نحو مطلوب آموزش انجام نشده است، در سامانه سوادآموزی به عنوان ترک تحصیل اضطراری ثبت می‌شوند.

او بیان کرد: این سوادآموزان می‌توانند همزمان با شروع نام‌نویسی کلاس‌ها در سال ۱۳۹۹ ثبت‌نام کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار