کد خبر: ۱۱۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
امروز تشییع پیکر شهید جعفر کوهی فایق از شهدای حادثه ناو کنارک در بام ایران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، امروز بار دیگر حال و هوای شهر شهرکرد عوض شد چرا که این شهر میزبان یکی از گل‌های بهشتی بود. بوی اسپند و گلاب خیابان‌های اطراف مصلی بزرگ حضرت امام خمینی(ره) را پرکرده بود و عطر شهدا عجیب دل‌های مردم عزادار این دیار را هوایی کرده بود.

حضور پیکر شهید جعفر کوهی‌فایق از شهدای حادثه ناو کنارک حال و هوایی دیگر را شهر حاکم کرده بود و حضور این شهید والامقام بار دیگر گوشه‌ای از مظلومیت‌های شهدای مدافع وطن را به نمایش گذاشت.

حضور نسل جدید در استقبال از این شهید والامقام بسیار چشم‌نواز بود و نوای «کجایید ای شهیدان خدایی» دل‌ها را به لرزه می‌انداخت برخی تسبیح، چفیه، شال عزا و غیره خود را با تابوت شهید متبرک می‌کردند و حضور اقشار مختلف مردم برای تشییع پیکر این شهید والامقام بیانگر وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا بود و حضور چشمگیر خانواده‌های شهدا و ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس نیز در این مراسم موید این موضوع است.

همچنین نماز میت بر پیکر پاک این شهید توسط حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام خوانده شد و پس از مداحی مراسم تدفین این شهید والا مقام انجام شد.

انتهای پیام/ش

نام:
ایمیل:
* نظر: