کد خبر: ۱۱۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
مرتضی سنندجی با حکم شهردار سنندج سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، با حکم شهردار سنندج، مرتضی سنندجی سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج در مراسم معارفه سرپرست جدید سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج،  اظهار کرد: فعالیت در شهرداری بواسطه تنوع خدمات و همچنین وظایف متعدد شهرداری بسیار سخت است.

کمال کاظمی بیان کرد: سازمان آرامستان‌ها یکی از سازمان‌هایی است که فعالیت در آن بصورت شبانه‌روزی و بسیار حساس است.

وی گفت: مراجعین این سازمان به دلیل فوت بستگانشان از روحیه مناسبی برخوردار نیستند بنابراین نوع رفتار و تسریع در انجام امورات مربوط به کفن و دفن اموات بسیارحائز اهمیت است.

کاظمی خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته فعالیت‌های بسیار ارزشمندی نظیر تملک زمین جهت  توسعه آرامستان و همچنین انتقال دفتر داد پزشکی صورت گرفته که قطعاً این اقدامات در آینده بسیار مهم و ارزشمند است.

وی افزود: مدیریت و کارکنان این سازمان در ایام شیوع ویروس کرونا در آماده باش کامل بودند و تلاش مضاعفی در جهت رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی داشتند.

وی از زحمات چندین ساله توفیق سرفراز مدیر قبلی سازمان‌ها آرامستان‌ها تقدیر کرد و گفت: امیدواریم مدیریت جدید با نگاه دقیق متکی بر روحیه خدمت‌گزاری و با برنامه‌ریزی و اقدام برای پیش‌بینی و تامین فضای مورد نیاز قبور، نظارت بر تغسیل، تکفین و تدفین درگذشتگان، توسعه استفاده از ظرفیت واقفین، خیرین و تشکل‌های تخصصی و حرفه‌ای در راستای مدیریت آرامستان‌های شهر و انجام مراسم‌های مربوطه با رعایت مسائل شرعی و بهداشتی و خدمت به مردم گام‌های ارزشمندی بردارد.

در پایان این مراسم حکم صادر شده از سوی شهرداری سنندج به مرتضی سنندجی بعنوان سرپرست جدید سازمان آرامستان‌ها اهداء شد.

مرتضی سنندجی دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران است که از سوابق وی می‌توان به شهردار دیواندره، رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری، مدیر شهرداری نواحی منفصل شهری نایسر و حسن‌آباد اشاره کرد.

انتهای پیام/71/2330

نام:
ایمیل:
* نظر: