کد خبر: ۱۱۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
اگر از روزمرگی خسته شده‌اید و دلتان یک سفر هیجانی می‌خواهد، یک پیشنهاد عالی برای شما داریم. «جزیره کیش» مقصدی بسیار زیبا و لوکس است که با تفریحات مهیج حسابی سرحالتان می‌آورد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سواحل زیبا و رؤیایی، خیابان‌های خلوت، هوایی با اکسیژن خالص و … همه و همه آرامش محض را در جزیره کیش به تصویر می‌کشند؛ اما در دل این جزیره به ظاهر آرام چنان شور و هیجانی برپاست که چند روز اقامت در آن می‌تواند به بهترین خاطره زندگیتان تبدیل شود.

وقتی صحبت از مقصدی مهیج با تمامی امکانات در ایران می‌شود تور لوکس کیش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در این مطلب با تور کیش آژانس هواپیمایی ستاره ونک همراه شده و با ۶ تفریح پرطرفدار و مهیج جزیره آشنا می‌شوید. برای تجربه این تفریحات مهیج و داشتن یک سفر عالی کافی است با کارشناسان مجرب تور داخلی در ستاره ونک تماس گرفته و تور و بلیط کیش خود را رزرو کنید.

اسکوتر زیردریایی

همیشه کشف و دیدن مکان‌هایی که مخفی هستند و دسترسی به آن‌ها مشکل است، بسیار جذاب‌تر از مکان‌های قابل دسترس است. اسکوتر زیردریایی از آن دسته تفریحاتی است که شما را با خود به درون دنیای پر رمز و راز زیر آب می‌برد. این وسیله جذاب مانند یک دوچرخه است که به ماسک اکسیژن مجهز شده و به شما این امکان را می‌دهد تا در محیطی کاملاً امن به اعماق آب سفر کرده و در کنار ماهی‌های رنگارنگ، مرجان‌ها و عروس‌های دریایی شنا کنید.

برای استفاده از این وسیله جذاب نیازی به مدرک غواصی ندارید و حتی می‌توانید به تنهایی و بدون نیاز به مربی به اعماق آب رفته و حسابی ماجراجویی کنید البته اگر هم خواستید می‌توانید از یک مربی مجرب بخواهید شما را همراهی کند.

جایروکوپتر

بعد از سفر به دنیای زیر آب وقت آن شده تا به کیش از یک زاویه کاملاً متفاوت نگاه کنید. این بار به سراغ جایروکوپتر می‌رویم، وسیله‌ای جذاب که ترکیب هلیکوپتر و هواپیما ساخته شده است. با سوارشدن بر جایروکوپتر می‌توانید در آسمان کیش پرواز کنید و سواحل رؤیایی و مناظر جزیره را تحت سلطه خود داشته باشید. البته هدایت وسیله را یک خلبان ماهر برعهده دارد و شما فقط کافی ست در جایروکوپتر نشسته و از سواری لذت ببرید.

استفاده از جایروکوپتر برای افراد بالای ۷ سال و تمامی کسانی که ترس از ارتفاع یا مشکل تنفسی ندارند مجاز است.

بیگ بال

بیگ بال یکی دیگر از تفریحات آبی کیش است که طرفداران زیادی دارد. بیگ بال‌ها توپ‌های بادی بزرگی هستند که روی آب شناور می‌شوند. شما می‌توانید درون این محفظه‌های گرد روشن رفته و با حرکات دست و پا آن را حرکت داده و بر روی آب قل بخورید. حتی می‌توانید با سایر افراد معلق بر روی آب رقابت کرده و با منحرف کردن آن‌ها از مسیر مهارتتان را به نمایش بگذارید. بیگ بال‌ها اندازه‌های متفاوت دارند و بعضی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دو نفر به صورت همزمان می‌توانند از آنها استفاده کنند. افراد با سنین مختلف می‌توانند از این تفریح مهیج لذت ببرند.

فلای برد

نظرتان درباره معلق ماندن در بین هوا و زمین چیست؟ تصور آن ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد اما وقتی چند متر بالاتر از دریا قرار بگیرید در حالی که تعادلتان فقط به فشار آب وابسته باشد، ترس جای خود را به هیجان می‌دهد. فلای برد همان وسیله جذابی است که شما را به اوج هیجان می‌رساند. در واقع این وسیله نوعی جت اسکی است که با پمپاژ هوا و فشار آب کار می‌کند. با پوشیدن کفش‌های مخصوص فلای برد شما می‌توانید مانند قهرمانان فیلم‌ها در آب شیرجه زده و مجدداً به بالای آب بیایید. البته ممکن است که کنترل کردن فشار آب در ابتدا کمی مشکل به نظر بیاید اما بعد از کمی تمرین عادت کرده و می‌توانید حسابی خودتان را به چالش کشیده و بر روی آب مانور بدهید.

پاساژ گردی در کیش

پاساژ گردی و خرید را نمی‌توان از کیش جدا کرد. مراکز خرید این جزیره بزرگ، پر زرق‌وبرق و متنوع هستند که محال است بتوانید در مقابل آن‌ها مقاومت کنید. جزیره کیش را می‌توان یکی از مراکز اصلی خرید در ایران دانست و گردشگران زیادی صرفاً برای خرید به این جزیره سفر می‌کنند. هر چند که ممکن است در ابتدا تعداد زیاد مراکز خرید شما را سردرگم کند اما کمی آشنایی با نوع فروشگاه‌ها و اجناسی که در آن‌ها به فروش می‌رسد انتخاب را برایتان آسان‌تر خواهد کرد.

اگر به دنبال خرید اجناس با برندهای بین‌المللی هستید مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ و دامون انتخاب مناسبی هستند اگر هم می‌خواهید اجناس را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید می‌توانید به مراکز خرید پانیذ، ونوس یا مروارید بروید.

دوچرخه سواری

قرار دادن نام دوچرخه‌سواری در میان تفریحات پرطرفدار کیش ممکن است کمی عجیب به نظر برسد اما بی‌هیچ تردیدی شما هم با دیدن مسیر دوچرخه‌سواری با مناظر بسیار زیبایی که دارد از طرفداران پروپاقرص آن خواهید شد.

مسیر دوچرخه‌سواری کیش به طول ۷۵ کیلومتر از طولانی‌ترین مسیرهای این ورزش پرطرفدار است. جالب اینکه این راه از کنار خط ساحلی خلیج فارس می‌گذرد و هیچ ماشینی اجازه ورود به محوطه را ندارد. در این مسیر می‌توانید در نهایت آرامش از دوچرخه‌سواری لذت ببرید و اگر هم کمی اهل ذوق هستید از مناظر زیبای خلیج فارس عکاسی کنید.

جهت رزرو تور کیش با شماره ۸۸۸۸۰۰۰۰-۰۲۱ تماس گرفته و یا به دفتر آژانس هواپیمایی ستاره ونک واقع در میدان ونک، نرسیده به چهارراه کودک پلاک ۵۳ مراجعه کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار