کد خبر: ۱۱۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام، گفت: توسعه شرکت‌های دانش بیان وارتباط آن‌ها با واحدهای تولیدی در راستای افزایش تولید و تجاری سازی کمک به تحقق شعار سال و جهش تولید است.

حیدر نعمتی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، اظهار داشت: تمامی ظرفیت‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، ستاد اقتصاد مقاومتی برای سرعت بخشیدن به روند تولید و کاهش مشکلات واحدهای تولیدی بسیج شده است.

وی به نقش مهم شرکت‌های دانش بنیان به عنوان بنگاه‌های اقتصادی که از ارکان مهم توسعه اقتصادی است اشاره کرد و افزود: توسعه شرکت‌های دانش بنیان و ارتباط آن‌ها با واحدهای تولیدی در راستای افزایش تولید و تجاری سازی کمک به تحقق شعار سال و جهش تولید است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام تصریح کرد: برگزاری منظم جلسات کارگروه تسهیل و ستاد اقتصاد مقاومتی، بازدیدهای مستمر میدانی از شرکت‌ها، آسیب شناسی و شناسایی واحدهای راکد و غیر فعال و فعال نمودن این واحدها در دستور کار نهایی است.

استان ایلام در برخی صنایع و تولیدات صاحب نام و نشان است

وی بیان کرد: استان ایلام در برخی صنایع و تولیدات صاحب نام و نشان است و مسوولان استان می‌کوشند تا با بر طرف کردن مشکلات و موانع جزیی خدشه‌ای بر تولید این واحدهای صنعتی وارد نشود.

نعمتی خاطر نشان کرد: برخی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی نیز در زمینه مالیات، تامین سرمایه در گردش، تامین اجتماعی و تسهیلات بانکی دارای مشکلاتی هستند که مسائل و مشکلات این واحدها نیز در جلسات کارشناسی ذیل اقتصاد مقاومتی و با تصمیمات لازم بر اساس شرایط خاصی مورد ارزیابی و رفع مشکل قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی ایلام در پایان نقش مهم مردم در تحقق شعار سال جهش تولید را موثر دانست و خواستار خرید کالای ایرانی توسط  آن‌ها را شد.

انتهای پیام/ 970813

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار