کد خبر: ۱۱۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
مسئولان فوتبال امارات قصد دارند مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورشان را برگزار کنند.

لیگ فوتبال امارات تعطیل نخواهد شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از عاجل، رشید بن حمید آل نعیمی، رئیس اتحادیه فوتبال امارات، با ابراز خرسندی از برگزاری دیدار‌های لیگ قهرمانا در غرب آسیا، اعلام کرد که به زودی تاریخ نهایی مسابقات لیگ فوتبال این کشور را اعلام خواهد کرد.  

النعیمی در اظهارات خود به کانال ورزشی ابوظبی اعلام کرد که فینال جام حذفی این کشور با توجه به اهمیت این رقابت  لغو نخواهد شد و در این باره بیان کرد: این مسابقات مهم است و باید ادامه پیدا کند و شاید مسابقه یک نهایی در آخر سال جاری برگزار شود.

رئیس اتحادیه فوتبال امارات از ادعای امارات متحده عربی برای میزبانی یکی از گروه‌های لیگ قهرمانان آسیا پرده برداشت و با توجه به اینکه استادیوم‌های این کشور زیرساخت‌های ورزشی  را دارد طبق گفته او امارات شانس بالایی برای میزبانی این مسابقات دارد.

النعیمی در این رابطه عنوان کرد: ما برای تقویم بازی‌های آسیا تاریخ مشخصی نداریم، بنابراین با توجه به اینکه سلامتی بازیکنان هم باید در اولویت ما باشد فعلا تاریخ دقیقی برای بارگزرای لیگ فوتبال امارات نداریم، اما قهرمانی  هم مشخص نمی‌شود و بازی هم در زمین برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار