کد خبر: ۱۱۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
گروه استان ها- خراسان جنوبی- معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف 45 کیلوگرم حشیش در شهرستان "نهبندان" خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمود پارسافر" اظهار داشت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل و جابه جایی مواد مخدر به صورت پیاده از مسیرهای فرعی شهرستان "نهبندان" موضوع پیگیری شد و پس از انجام کار اطلاعاتی گسترده و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی، محل فعالیت قاچاقچیان شناسایی شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تیم های ویژه مبارزه با مواد مخدر برای اجرای گشت و کمین به مسیرهای تردد احتمالی قاچاقچیان اعزام شدند، افزود: مأموران مشاهده کردند، 2 نفر حامل کوله پشتی مواد مخدر به صورت پیاده قصد عبور از کمین ماموران را دارند که به آن ها دستور ایست داده شد.

سرهنگ پارسافر افزود: متهمان با مشاهده مأموران کوله پشتی خود را رها کرده و متواری شدند که با تلاش مأموران یکی از متهمان دستگیر و متهم دیگر متواری شد که در بازرسی از کوله پشتی  متهمان 45 کیلوگرم حشیش کشف شد.

وی با اشاره به این که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد؛ تصریح کرد: عملیات پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر ادامه دارد.#


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار