کد خبر: ۱۲۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی، پس از استماع گزارش وزیر کشور، عنوان کرد: با توجه به شرح وظایفی که برای وزارت کشور در نظر گرفته شده این وزارتخانه وظیفه هماهنگی و بین بخشی دارد و در موضوعات مختلف از نظر امنیتی، اجتماعی و حتی معیشتی مردم نقش ایفا می کند.

نماینده اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از مشکلات موجود در وزارت کشور، افزود: وظیفه تنظیم بازار در حوزه اقتصادی به عهده فرماندار و استاندار منصوب وزارت کشور است. در گرانی مسکن، اجاره بها و رهن نقش ستاد تنظیم بازار چیست.

وی گفت: مسئولی که با خودروی شاسی بلند تردد می کند چطورمی تواند در مورد مردم محروم تصمیم گیرد.

یوسفی تصریح کرد: در حوزه تقسیمات کشوری چرا تعلل بسیاری صورت می گیرد و یک موضوع ساده تبدیل به معضل اجتماعی و امنیتی می شود. چرا تعیین حد مرز شهرستان کارون و کوت عبدالله 7 سال به طول بیانجامد و مردم را با هم درگیر کرد.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان خوزستان تبدیل به تابلوی همه بحران ها در کشور شده است، اضافه کرد: نقش مدیریت بحران در استان خوزستان چیست. در موضوع حاشیه نشینی چه اقداماتی صورت گرفته است.

یوسفی یادآور شد: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در زمینه مبارزه با قاچاق جز اقدامات تشریفاتی در زمینه جهش تولید چه اقداماتی انجام داده است./

پایان پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار