کد خبر: ۱۲۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
جلسه هم اندیشی مدیران و روسای شعب استان های تهران بیمه البرز به ریاست محسن پورکیانی مدیرعامل و با حضور مجید علی پناهی رئیس هیئت مدیره ،معاونان مدیرعامل و مدیران و روسای شعب این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه البرز ، محسن پور کیانی در ابتدای جلسه با اشاره به پتانسیل اقتصادی استان تهران و جایگاه برند بیمه البرز و توانگری و سابقه درخشان 61 ساله آن ، هدف از برگزاری این گردهمایی را بررسی عملکرد 3 ماهه ابتدای سال 1399 شعب استان تهران و شناسایی فرصت ها و تهدید های پیش رو و طرح و بررسی مسائل و مشکلات احتمالی شعب عنوان نمود و همه مدیران و روسای شعب را به همدلی و تلاش برای حفظ و ارتقاء جایگاه برند بیمه البرز در مقطع کنونی فراخواند.
مدیرعامل بیمه البرز بر ارتباط نزدیکتر روسای شعب با نمایندگان و حمایت و پشتیبانی شعب از شبکه فروش در امر بازاریابی و ارتباط با مشتریان تاکید کرد و اظهار داشت : همانگونه که مدیریت های ستادی موظف به ارائه خدمات مطلوب و به موقع به شعب هستند ، شعب نیز می بایست خدمات مناسب و به موقع به نمایندگان ارائه کنند.
نایب رئیس هیئت مدیره بیمه البرز افزود : جلسات بررسی عملکرد شرکت هر 3 ماه با هدف رفع ایرادات و مشکلات احتمالی جهت تسریع و بهبود در ارائه خدمات به مشتریان و حفظ ارتقای جایگاه بیمه البرز ، برگزار خواهد شد.
.در ادامه جلسه مجید علی پناهی رئیس هیات مدیره ضمن تشکر از مدیر عامل و مدیران و روسای شرکت وضعیت بیمه البرز را به لحاظ سطح توانگری و برخورداری از نیروی انسانی متخصص مطلوب ارزیابی و روسای شعب را به فعالیت بیشتر در جهت اعتلای برند بیمه البرز دعوت کرد .
در این جلسه سعید حاجیان مدیر امور شعب و شبکه فروش به ارائه گزارش عملکرد شعب استان تهران در 3 ماهه نخست سال 1399 پرداخت و سپس ضمن معرفی و تشریح امکانات داشبورد مدیریتی برای حاضرین ، هر یک از معاونان مدیر عامل و روسای شعب به طرح نقطه نظرات و دیدگاههای خود مبادرت کردند
شایان ذکر است در هفته گذشته نیز جلسه هم اندیشی با مدیریت های ستادی فنی برگزار گردید و در روز آینده نیز جلسه هم اندیشی پیرامون عملکرد 3 ماهه نخست سال 1399 شعب بیمه البرز در استانهای بزرگ برگزار خواهد شد

نام:
ایمیل:
* نظر: