کد خبر: ۱۲۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
اعمال استاندارد یورو۵ برای خودروهای دوگانه سوز زمان‌بر بوده و نیازمند اجرای پروژه‌های متعدد بهبود است. به زودی مشکل شماره گذاری خودروهای دوگانه سوز رفع خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از به روز رسانی تعهدات معوق پنج محصول پرتیراژ این خودروساز خبر داد و گفت: با همت و تلاش کارگران خطوط تولید و زنجیره تامین، تمامی تعهدات معوق تا شهریور ماه به صفر خواهد رسید.

به گزارش عصر ایران فرشاد مقیمی در نشست با مدیران ارشد حوزه بازاریابی و فروش ایران خودرو افزود: در شهریورماه گذشته تعهدات معوق به مشتریان به بیش از ۲۰۰هزار دستگاه خودرو رسیده بود اما درحال حاضر با همت و تلاش مجموعه کارکنان، تعهدات ۵ محصول به روز شده و در آینده نزدیک تمامی تعهدات معوق به روز خواهد شد.

مدیر عامل ایران خودرو: به زودی، مشکل شماره گذاری خودروهای 2گانه سوز رفع می شود/ به روزآوری تعهدات معوق ایران‌خودرو تا شهریور

وی تصریح کرد: درحال حاضر خودروهای بنزینی با استاندارد یورو۵ تولید و تحویل مشتریان می شود. اعمال استاندارد یورو۵ برای خودروهای دوگانه سوز زمان‌بر بوده و نیازمند اجرای پروژه‌های متعدد بهبود است. به زودی مشکل شماره گذاری خودروهای دوگانه سوز رفع خواهد شد.

مقیمی با بیان این که سالانه هزینه قابل توجهی صرف امور لجستیک می شود، از برنامه‌ریزی برای کاهش هزینه های این بخش با هدف کاهش بهای تمام شده محصولات خبر داد و گفت: اقدامات اصلاحی موثری در این مسیر تعریف شده و درحال پیاده سازی است.

وی به مدیران ارشد حوزه بازاریابی و فروش تاکید کرد: به گونه‌ای برنامه ریزی کنید که خودروهای تولیدی هر سایت برای جلوگیری از کاهش هزینه‌های لجستیک در همان منطقه جغرافیایی توزیع شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر هم افزایی میان واحدهای مرتبط با مشتریان گفت: باید از ظرفیت های موجود برای تحقیقات و بررسی های بازار با هدف کاهش هزینه ها بهره جست.

مقیمی بر استفاده از ظرفیت های موجود در بخش بازاریابی و فروش و همچنین خدمات پس از فروش تاکید کرد و گفت: باید بتوانیم ایران خودرو را به جایگاه اصلی خود در بازار و نزد مشتریان برسانیم. بخش فروش در سازمان، مهم ترین کانال ارتباطی با مشتریان است و باید عملکرد آن در تکریم مشتری و خدمت رسانی به گونه ای باشد که اثر مطلوب و مثبتی در ذهن مشتریان برجای بگذارد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو بر توسعه برند خدمات پس از فروش ایران خودرو در بازار تاکید کرد و گفت: باید برنامه ریزی ها به سمتی حرکت کند که مشتریان برای خرید قطعه صرفا به شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو مراجعه کنند و به جای مراجعه به مراکز نامعتبر، با خیال آسوده نسبت به خرید قطعه با کیفیت از نمایندگی ها اقدام کنند.

وی ضمن تاکید بر نظارت بر عملکرد نمایندگی های مجاز در ارایه خدمات فروش و پس از فروش گفت: باید برند گروه صنعتی ایران خودرو را با بهبود عملکرد نمایندگی ها ارتقا بخشیم. باید با برنامه‌ریزی منسجم، همدلی و تعیین و پیگیری اهداف و رویکردهای مشخص در این مسیر گام برداریم.

در ادامه این نشست قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با همدلی و همکاری میان بخش‌های مرتبط با مشتریان از جمله نمایندگی های مجاز، مدیریت ارتباط با مشتریان و امداد خودرو ایران از طریق مجازی و با ایجاد میز کار اینترنتی، خدمات فروش و بخشی از خدمات پس از فروش بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان و یا خدمت در محل، درحال ارایه است.

محسن ناقدی از برنامه ریزی برای اجرای چندین پروژه برای بهبود خدمات به مشتریان خبر داد و گفت: فعالیت هایی که انجام می شود باید برای مشتری ارزش افزوده ایجاد کند، هدف ما جلب رضایت مشتریان است.

وی از تحویل بخشی از خودروهای ثبت نامی در طرح فروش فوق‌العاده خبر داد و گفت: در کم تر از یک ماه توانستیم فرآیند اجرای تعهدات و تحویل مشتریان این طرح فروش را آغاز کنیم.

ناقدی با اشاره به توان‌مندی‌های ایران خودرو در تولید خودروهای سفارشی خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی برای احیای برند آپکو و کسب سهم مناسب از بازار قطعات آپشن داریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار