کد خبر: ۱۲۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
گروه استان‌ها- استاندار مرکزی گفت: آمار سبدهای حمایتی توزیع شده در استان مرکزی به ۱۴۵ هزار عدد می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ز اراک، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در چهارمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در مصلی اراک با اشاره به راه‌اندازی این رزمایش اظهار داشت: با فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر راه‌اندازی رزمایش کمک مومنانه و مواسات خوشبختانه شاهد یک لبیک عمومی به ندای معظم له در کشور بودیم که هم مسئولان و هم مردم در این صحنه به خوبی درخشیدند.

وی افزود: در استان مرکزی هم با وحدت و انسجامی که برقرار بود در سه مرحله از رزمایش بیش از 125 هزار بسته معیشتی توزیع شد که با مرحله چهارم این تعداد به بیش از 145 هزار بسته خواهد رسید و قابل تقدیر است.

آقازاده بیان کرد: خوش درخشیدن ملت در کمک به یکدیگر که در طول دوران مبارزه با کرونا و خصوصا رزمایش کمک مومنانه انجام شد نشان از زنده بودن فرهنگ انقلابی و اسلامی ملت ایران دارد که این فرهنگ ملت را در مقایسه با سایر ملت ها برتری داده است.

استاندار مرکزی ادامه داد: در استان مرکزی با هدایت‌های نماینده ولی‌فقیه در استان خوشبختانه شاهد موفقیت‌ها و اقدامات بسیار خوبی در مبارزه با کرونا و کمک به آسیب‌د‌یدگان کرونایی بودیم که باید این کمک‌ها به‌طور مستمر تا کاهش آسیب‌ها ادامه‌دار باشد.

آقازاده تصریح کرد: رزمایش کمک مومنانه در ترویج فرهنگ انقلابی و اسلامی بسیار موثر است و خوشبختانه شاهد این هستیم بسیاری از ملت‌ها از این فرهنگ الگوبرداری کرده‌اند که در طول این چهارماه خوشبختانه گروه‌های مختلف از جمله دستگاه‌ها و نهادها به وظایف خود به‌خوبی عمل کردند اما آن چیزی که اهمیت دارد حفظ تمرکز در توزیع بسته‌های معیشتی است که بسیار مورد تاکید است.

آقازاده بیان کرد: فرمانداران، فرماندهان سپاه شهرستانی و سایر دستگاه‌ها باید این تمرکز بر توزیع را حفظ کنند و با همین انسجامی که تاکنون وجود داشته پیش روند و بخش‌های خصوصی، تولیدی و شرکت‌ها هم در حول این محور باشند.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز شاهد وضعیت خوبی برای افراد کم درآمد از نظر اقتصادی نیستیم بنابراین اینگونه رزمایش‌ها در بهبود وضعیت شرایط بسیار موثر است و همه باید کمک کنیم تا عادی شدن شرایط این اقدامات خیرخواهانه ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام/711/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار