کد خبر: ۱۲۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
امام جمعه اصلاندوز گفت: دولت و مجلس می‌توانند با کشف ظرفیت‌های جدید در آمدی و اتکا به توان داخلی بسیاری از مشکلات اقتصادی را رفع کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام حسین اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با اشاره به تلاش دشمنان به‌ویژه استکبار برای ایران هراسی اظهار کرد: با توکل بر خدا، دولت و مجلس می‌توانند با کشف ظرفیت‌های جدید در آمدی و اتکا به توان داخلی از مشکلات اقتصادی عبور کنند.

وی با قدردانی از تلاش قوه قضاییه در مقابله با فساد در کشور افزود: قوه قضاییه باید با تمام قوا به سمت اصلاح جامعه و از بین بردن فساد حرکت کند.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه با بیان اینکه ابهت پوشالی آمریکا در جریان کرونا و راهپیمایی مردمی بر علیه تبعیض نژادی از بین رفت افزود: علیرغم شیوع ویروس کرونا و تحریم‌های اقتصادی بر علیه جمهوری اسلامی ایران، نفت‌کش‌های کشورمان در مقابل چشمان دنیا با موفقیت به ونزوئلا رسیدند که این مساله برای آمریکا یک شکست بزرگ بود.

خطیب موقت نماز جمعه اصلاندوز همچنین با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) به شمه‌ای از زندگانی اخلاقی و شخصیتی آن حضرت اشاره کرد و از همگان خواست زندگانی ائمه اطهار(ع) را نمونه و الگوی زندگانی خود قرار دهند.

انتهای پیام/3463/135

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار