کد خبر: ۱۲۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
باتین می گوید ، کار از خانه ، محدودیت های مسافرتی و کرکره بسیاری از مشاغل دنیای واقعی ، توجه را به خود معطوف کرده است. او می گوید: "از آنجا که بسیاری از مواردی که به طور معمول مشتری را مشغول می کنند در حالت آماده به کار بودند ، آنها زمان بیشتری برای گفتگو با مدیران روابط داشتند و ناپایداری بازار فقط نیاز به انجام این کار را تسریع می کند."
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

این بیماری همه گیر تغییرات چشمگیری در صنعت مدیریت ثروت ایجاد کرده است.

با کم شدن بازار و کاهش نقدینگی ، حتی قویترین سرمایه گذار را نیز می تواند متزلزل کند. این زمانی است که آنها با یک مشاور قابل اعتماد تماس می گیرند ، خواه به دنبال مشاوره تاکتیکی کوتاه مدت باشند یا به سادگی اطمینان حاصل کنند که سبد متنوع آنها برای رشد طولانی مدت مناسب است.

اما از آنجا که بازارها به شدت به بیماری همه گیر کرونا ویروس در ماه مارس واکنش نشان دادند ، تعطیلی به معنای آن بود که جلسات چهره به چهره - جنبه اصلی بانکداری خصوصی - امکان پذیر نبود. این بدان معناست که بانکهای خصوصی و مدیران ثروت برای ارائه به روزرسانی های بازار ، باید برای برقراری ارتباط با مشتریان خود ، از قبیل تماس ویدیویی یا وبینارها ، به ابزارهای دیجیتال اعتماد کنند.

با توجه به اهمیت آنها برای اقتصاد جهانی ، بانک ها به طور کلی آماده هستند تا با بحران ها مقابله کنند ، با برنامه ریزی احتمالی یک جنبه اساسی از تجارت را می طلبد.

در ماه مارس و آوریل ، آنها شاهد افزایش استفاده از کانالهای ارتباطی دیجیتالی بودند ، از جمله از سوی نسل قدیمی سرمایه گذاران که کمتر به استفاده از ابزارهای آنلاین عادت داشتند نسبت به گروه های جوانتر سرمایه گذاران نسل X و Y. باتین می گوید: "بسیاری از مشتریانی که احساس می کردند این خارج از منطقه راحتی آنها است ، ناگهان به این دلیل که بحران آنها را به انجام این کار سوق داده بود ، به طور طبیعی و یکپارچه آن را پذیرفتند.

تماس های آنلاین

باتین می گوید ، کار از خانه ، محدودیت های مسافرتی و کرکره بسیاری از مشاغل دنیای واقعی ، توجه را به خود معطوف کرده است. او می گوید: "از آنجا که بسیاری از مواردی که به طور معمول مشتری را مشغول می کنند در حالت آماده به کار بودند ، آنها زمان بیشتری برای گفتگو با مدیران روابط داشتند و ناپایداری بازار فقط نیاز به انجام این کار را تسریع می کند."

در بانک HSBC امارات ، این بانک راه اندازی زوم در ۹ روز پس از اعلام قفل ، مشاوران روابط خود را در بخش های بانکی خصوصی ، جید و پرایم فراخواند و پنج روز بعد ابزاری را گردآوری کرد تا به مشتریان اجازه دهد اسناد را امضا کنند و مجوز معاملات را از طریق ایمیل انجام دهند.

دن رابینسون ، رئیس ثروت و بانکداری شخصی در HSBC امارات یادآور می کند که ، هنگامی که آنها واقعاً با مشکلاتی روبرو هستند ، مشتریانی واقعاً می خواهند با یک مشاور صحبت کنند. وی گفت: "با بزرگنمایی ، مشتریان [ما] مجبور نیستند صبر کنند تا زمان بازگشت به شعبه و دیدار با مدیر روابطشان صحیح باشد ، آنها می توانند این کار را در آنجا انجام دهند، که البته با نوسانات زیاد در بازارها بسیار مهم است. "

مشاوران ما در طول این مدت برای حمایت از آنها در کنار مشتریان ما بودند. این روابط بسیار مهم است. "

بیش از ۲۲۰ سال سن ، لومبارد اودیر ، بانک خصوصی سوئیس ، به دلیل صرفه جویی در فن آوری شناخته شده است ، و حتی در ارائه خدمات فناوری اطلاعات به دیگر بنگاه های بانکی فعالیتی را انجام داده است. پلتفرم خود این بانک می تواند کلیه دارایی های خود را به مشتریان مدیریت ثروت ارائه دهد ، فرصت های سرمایه گذاری را نشان دهد و آنها را با مشاوران و متخصصان متصل کند.

در ماه مارس ، این بانک حجم معاملات را سه برابر و در ماه آوریل ۵۰ درصد بالاتر از میزان ترافیک عادی بود. این بانک قادر به اضافه کردن قابلیت های جدید از جمله پردازنده دیجیتال و ابزاری برای کنفرانس های ویدئویی با حداکثر ۳۰۰۰ نفر بود.

گوی الیور بامبول ، مدیر عامل دفتر لومبارد اودیر در دبی می گوید: "در این مدت پلتفرم فناوری ما به راحتی مدیریت اوضاع را نشان می دهد که فناوری مزیت رقابتی برای ما است."

تمرکز اصلی پاسخگویی به درخواست های مشتری "به موقع و عاقلانه" بود. "بهترین بازخوردی که از مشتریان دریافت کردیم این بود که آنها هیچ تفاوتی از نظر خدمات بانکی در طول بحران نسبت به قبل از بحران مشاهده نکردند."

ویپول کاپور ، رئیس بانکداری خصوصی می گوید ، مشرق پیشرفت های مهم دیجیتالی ، از جمله ویژگی غرامت نامه الکترونیکی را به شما امکان پذیر می کند تا به مشتریان بانک خصوصی امکان ارسال دستورالعمل های بانکی به صورت الکترونیکی را فراهم کند. وی گفت: "این به مشتریان از نظر راحتی و بانکی بدون درز کمک کرده است. دیگر نیاز به ارسال دستورالعمل های فیزیکی الزامی نیست. " ابزارهای دیجیتالی به بانکداران خصوصی اجازه می داد تا با مشتریان و بصورت محلی و بین المللی ارتباط برقرار کنند. کاپور می گوید: "این یک روش بسیار موفق برای دستیابی به مشتریان خود در راحتی آنها و اطمینان از آنها بود که ما برای آنها اینجا هستیم". این بانک از وبینارها برای به روزرسانی مشتری در مورد روند بازار و چشم انداز به ترتیب استفاده می کند تا به آنها در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند.

مشاوران ثروت همچنین با ناآرامی های خود روبرو شدند زیرا ناگهان کارمندان مجبور شدند خود را برای کار از خانه تنظیم کنند.

دکتر رایان لمند ، مدیر ارشد اجرایی شرکت ای دی اس اینوستمنت سولوشنز، یک شرکت مدیریت دارایی و مدیریت دارایی در ابوظبی ، می گوید که در حالی که دو سه هفته اول سخت بود ، "امروز بهره وری در تیم من بهتر از زمانی است که در دفتر بودیم."

سونی زولو ، رئیس بانکداری خرده فروشی امارات متحده عربی در استاندارد چارترد بانک، می گوید ، همه گیر بودن اگرچه بی سابقه است ، اما فرصت های بسیاری را ارائه داده است ، از ردیابی سریع این فناوری تا پشتیبانی از رفاه ، ایمنی و امنیت کارمندان و مشتریان.

تماس شخصی

یکی از عوامل سهولت برقراری ارتباط دیجیتالی است: وی معتقد است که افراد ارسال پیام واتس آپ را آسان تر از برقراری تماس تلفنی یا پیوستن به یک جلسه زوم آسان تر می کنند تا اینکه یک جلسه رسمی در دفتر خود ترتیب دهند.

او تماس های ویدئویی را به ویژه هنگام ارائه تحلیل بازار به مشتریان ، موثر توصیف می کند ، زیرا نمودارها و سایر داده ها می توانند به سرعت روی صفحه نمایش به اشتراک گذاشته شوند تا شواهدی برای یک تز خاص ارائه دهند.

او می گوید ، صحبت با مراجعین در خانه خود ، پوشیدن لباس های گاه به گاه به جای کت و شلوار سه تکه ، و دیدن مشتری در محیطی آرام تر باعث ایجاد ارتباط بیشتر شخصی شده است.

تماسهای ویدیویی در مقابل جلسات حضوری

با بازگشایی اقتصادها ، بانکداران در این فکرند که آیا تجربه ماههای گذشته منجر به تغییرات دائمی در نحوه تعامل مشتریان با مدیران ثروت خود خواهد شد. بابول اظهار داشت که در حالی که کنفرانس ویدئویی برای ارائه خدمات به مشتریان موجود بسیار مفید است ، اما هرگز جلوی جلسات چهره به چهره را نخواهد گرفت ، خصوصاً با مشتری های جدید در جایی که نیاز به درک صحیح نیازهای آنها و جلب اعتماد آنها وجود دارد.

باتین می گوید اگرچه هنوز خیلی زود است که بطور قطعی بگوییم که چطور انتظارات تا ماه های گذشته تغییر می یابد ، او انتظار دارد که یک تغییر دائمی داشته باشد و زمینه را برای بانک ها فراهم کند تا دیجیتالی شدن تجربه مشتری را تسریع کند.

وی گفت: "آنچه من به شدت اعتقاد دارم این است که برخی از این اقدامات که در شرایط استثنایی اعمال می شوند ، با پایان یافتن بحران از بین نمی روند."

فرصت های تازه

سونی زولو ، رئیس بانکداری خرده فروشی امارات متحده عربی در استاندارد چارترد بانک ، می گوید ، این همه گیری ، گرچه بی سابقه است ، اما فرصت های بسیاری را ارائه داده است ، از ردیابی سریع این فناوری تا پشتیبانی از رفاه ، ایمنی و امنیت کارمندان و مشتریان.

وی گفت: "این امر به ویژه در مورد بانکداری آنلاین صحیح است که پذیرش دیجیتال برای مشتریان پدیده ای بوده است. ما به موقع اقدامات پیشگیرانه را در تمام نقاط لمسی خود انجام دادیم و کانالهای اضافی را برای تعامل با مشتری فعال کردیم ، که شامل رسیدگی به نیازهای آنها در حین کار از خانه و معرفی دستورالعمل های صوتی ایمن است. آنچه ما این کار را انجام دادیم ، گواهی بر چابکی کارکنان ما است - افرادی که در آن شرکت می کنند ، شعب ، خدمات مشتری ، مراکز تماس ، آی تی و دهها تیم دیگر که سایر موارد را کنار می گذارند تا اطمینان حاصل کنند که ما برای کسانی که به ما اعتماد دارند وجود دارد. "

سوال روی لب همه است

ویپول کاپور ، رئیس بانکداری خصوصی در مشرق می گوید: "آیا من باید در بیزینس سرمایه گذاری بمانم؟" ، شایع ترین نگرانی برای مشتریان بانک های خصوصی با افزایش ناپایداری است.

"پاسخ کوتاه بله است'. تلاش برای به موقع بازار با حدس زدن حرکات رو به بالا / رو به پایین می تواند منجر به از دست رفتن بازده جذاب در دوره ریکاوری شود. " وی خاطرنشان می کند: "در حقیقت ، به دلیل تسویه حساب های گسترده مالی و پولی در سرتاسر جهان ، بازارهای سهام و اعتبار به طور قابل توجهی از پایین ترین سطح مارس بهبود یافته است."

کاپور می گوید موضوع مهم دیگر حفظ ثروت و تنوع بخشی به عنوان دو کلید مهم برای ایجاد یک سبد انعطاف پذیر و متعادل در معرض خطر در شرایط فعلی است.

این گزارش به تنظیم شرکت دوبیرا Dobira رسیده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار