کد خبر: ۱۲۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
حدادی در تشریح نشست امروز کمیسیون امورداخلی کشور:

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز (24 تیرماه) کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس، اظهار داشت: "حسین خسروی اسفزار" و "مالک شریعتی نیاسر" از طرف کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس جهت عضویت در "کمیسیون ماده 10 احزاب" به صحن معرفی شدند.

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: "حسین محمدصالحی دارانی" و "رسول فرخی میکال " از طرف اعضای کمیسیون امورداخلی کشور جهت عضویت در"هیات مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراها" به صحن مجلس معرفی شدند.

وی افزود: "قدرت الله حمزه شلمزاری" و "جلال رشیدی کوچی" نیز از سوی اعضای کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس برای عضویت در "شورای عالی مدیریت بحران کشور" به صحن معرفی شدند.

حدادی با بیان اینکه برای عضویت در "شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران" نیز  "ابوالفضل ابوترابی" و "فاطمه مقصودی" انتخاب شدند، گفت: این افراد از طرف کمیسیون جهت عضویت در هر یک از شوراهای نامبرده به صحن معرفی می شوند تا در انتخابات مربوط به شوراهایی که کاندیدا شده‌اند، انتخاب شوند./

پایان پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار