کد خبر: ۱۲۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت : در جلسه امروز این کمیسیون با طرح حذف آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی مخالفت شد.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه 29 تیر) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه طرح اصلاح ماده الحاقی به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت کمیسیون با شنیدن استدلالات مقامات وزارت آموزش و پرروش و موافقان و مخالفان این طرح با آن مخالفت کرد.

وی درباره نظر مخالفان و موافقان افزود: مخالفان معتقد بودند با حذف آزمون استخدامی کیفیت آموزش و پرورش پایین می‌آید؛ موافقان هم معتقد بودند که چون برای عده‌ای این آزمون انجام نگرفته و بدون آزمون جذب شده‌اند برگزاری آن تبعیض است.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس همچنین درباره دیگر دستور کار این کمیسیون تصریح کرد: شورای نگهبان به لایحه عضویت ایران در موسسه بین‌المللی تحلیل سامانه‌های کاربردی ایراد گرفته بود که در جلسه امروز این ایرادات مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت. 

نماینده مردم همدان در مجلس همچنین اظهار داشت: کمیسیون آموزش مجلس همچنین بعد از بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح حمایت از تاسیس و تقویت موسسات و مراکز آموزش عالی غیر دولتی، این طرح را رد کرد. 

انتهای پیام/ 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار