کد خبر: ۱۲۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی خبر داد؛
«علی بدرشکوهی» از اجرای پویش احسان ماسک از حدفاصل عید سعید قربان تا اربعین توسط سازمان‌های مردم نهاد استان خبر داد.

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «علی بدر شکوهی»، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی در جلسه هم‌اندیشی سازمان‌های مردم نهاد برای مبارزه با موج دوم کرونا، با اشاره به عملکرد خوب سازمان‌های مردم نهاد استان در موج اول بیماری کرونا، اظهار کرد: بیش از 440 تشکل ثبت شده در استان با همراهی سایر تشکل‌های مردمی در رزمایش همت مومنانه به یاری محرومان جامعه آمدند.

وی با بیان این‌که نقش آفرینی سمن‌ها در روز های اول شیوع کرونا بسیار راهگشا بود، افزود: این موضوع، ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد را به وضوح نشان داد، از این‌رو باید فعالیت‌های اولیه با رویکرد اجتماع محور تا مهار کامل ویروس منحوس کرونا دوباره ادامه داشته باشد.

بدرشکوهی از اصلی‌ترین چالش‌های حال حاضر در کشور را عدم باور پذیری اجتماعی بحران کرونا توسط مردم دانست و گفت: فعالان اجتماعی و اعضای سمن‌ها در این زمینه باید نقش پیشتازانه خود را ایفا کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: با توجه به پیش رو بودن ماه محرم و ایام سوگواری سیدالشهدا (ع)، امسال پویش احسان ماسک از قربان تا اربعین توسط سازمان‌های مردم نهاد استان شروع به فعالیت خواهد کرد.

وی در تشریح جزییات این پویش، گفت: ارادت خالصانه مردم آذربایجان به خاندان اهل بیت (ع) در دنیا زبانزد بوده و میزان احسان و نذورات مردم استان در این زمینه بسیار چشمگیر است؛ بر این اساس با توجه به وضعیت کرونایی تلاش می‌کنیم با راه اندازی این پویش، احسان‌های حسینی را به سمت تولید و توزیع ماسک و سایر اقلام مورد نیاز سوق داده و به‌واسطه آن، بخشی از نیازمندی‌های گروه‌های هدف را تامین کنیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار