کد خبر: ۱۲۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲


با پرسه‌ای در فضای مجازی با موضوعات مختلفی روبه‌رو می‌شویم که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. انتشار این مطالب به معنی تایید همه آنها از سوی کیهان نیست.
خیانت بزرگ
 محمدی: «هر چند ‎گوگل و اپل نام فلسطین را در نقشه‌های خود برداشتند اما نقشه سرزمین فلسطین روی قلوب مسلمین حک شده و این خیال باطلی است که سردمداران استکبار و ایادی آنها می‌پرورانند.»
غرب وفادار نیست
 علیرضا گرائی: «‏قوام به پشتوانه اسلحه، کاشانی به پشتوانه مردم! نقطه عطف سی تیر همین تقابل بوده. قوام فقط چند روز نخست‌وزیر بود اما همان چند روز خلاصه شد در التماس آمریکا و انگلیس و تهدید مردم! قوام غربزده از مردم سیلی خورد ولی غربی‌ها پشتش را خالی کردند، همان‌طور که پشت مصدق را خالی کردند...»
چرا نهاد پاسخگوی مسائل خانواده نداریم؟
 سجاد: «‏جالبه‌ها... کشوری مثل ‎بلژیک ۷۰ ساله وزارت خانواده داره و تونسته ظرف ۶۰ سال جمعیتش رو دوبرابر کنه و درصد رضایت شهروندی را هم به بالاترین سطح خودش برسونه اما ما تو ایران حتی یه نهاد پاسخگو که بریم ازش مطالبه کنیم هم نداریم.»
شهید مدافع سلامت
 حسین یکتا هم با انتشار این تصویر نوشت: «آقا مهدی حبیب‌پور هم رفت. کسی که از روز اول کرونا با تمام توان و ۲۴ ساعته با تمام ظرفیت،کارگاه‌های خودش رو تعطیل کرد، و به دوختن ماسک و گان پرداخت. حقش هست که اورا شهید مدافع سلامت محسوب کنند.»
خدایا ممنونیم...
 مرتضی قربانی: «آمار سال ۹۶: هر روز ۱۰۰۰ جنین توسط والدین کشته میشه! ۲۰ برابر تلفات رانندگی در کشور! خدایا همین که تا الان به خاطر این نسل کشی نابودمون نکردی ازت ممنونیم.»
در خانه بمانیم
 زهرا چخماقی: «جمعیتی که برای گردش و تفریح و گذروندن اوقات فراغت به ویژه عصرها و غروب‌ها در پارک‌ها و مراکز تفریحی می‌بینیم تقریبا نشونی از درک شرایط حساس این روزها نداره، به نظرم در کنار فرهنگ ماسک زدن، به شعار در خانه بمانیم هم باید برگردیم. سخته ولی از 200 کشته در روز وحشتناک‌تر نیست.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار