کد خبر: ۱۲۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نماز جمعه سنگر دفاع از ارزش‌های دینی، اخلاقی و موثرترین منبر تقویت بینش سیاسی جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله دری نجف آبادی روز یکشنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: امروز نماز جمعه به عنوان یکی از سرمایه‌های بزرگ اسلام و اهل بیت است و در بیش از ۹۰۰ نقطه کشور برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: پابرجا بودن نماز جمعه و حوزه‌ها مرهون تلاش و فداکاری‌های شهدای محراب از جمله آیت الله صدوقی و آیت الله دستغیب است.

وی با بیان اینکه شهدای محراب مظلومانه به درجه رفیع شهادت رسیدند، بیان کرد: این شهیدان راه را به ما نشان دادند و همواره باید یاد و خاطره این شهدا که از آنان را گرامی بداریم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: از جمله آثار مهم برگزاری نماز جمعه تقویت روحیه اخوت و برادری، تشکیل نیروهای اسلام، رشد فکری و سیاسی مسلمانان، تقویت روحیه جمعی و مرکزیت بسیج مردم است.

آیت الله دری نجف آبادی بر حضور فعال و مستمر روحانیت و مردم در نمازجمعه تاکید کرد و افزود: همواره باید برای برگزاری نماز جمعه در جامعه تلاش کرد چرا که نماز عزت شرف و اقتدار حکومت اسلام است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار