کد خبر: ۱۲۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
امام‌جمعه بوئین میاندشت گفت: یکی از مشکلاتی که باعث می‌شود چرخه تولید حرکت نکند بهره‌های بانکی است که کشاورزان توان پرداخت سودهای بانکی را ندارند نمی‌توانند با این بهره‌های بانکی کار کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوئین میاندشت، حجت‌الاسلام حسن اسکندری صبح  امروز در خطبه‌های نماز عید قربان با تبریک فرا رسیدن دهه ولایت اظهار داشت: اگر تمام عمر در خدمت مردم باشیم و عبادت کنیم  اما  در مسیر ولایت حرکت نکنیم گویا هیچ عبادتی انجام ندادیم.

امام‌جمعه بوئین میاندشت گفت: ولایت‌پذیری انسان را از ظلمات و تاریکی نجات  می‌دهد و به سوی معنویت هدایت می‌کند؛ اگر خط ولایت‌فقیه نباشد انسان نمی‌تواند در مسیر معنویت حرکت کند البته ملت ایران سوار بر کشتی انقلاب اسلامی و در مسیر ولایت و  اباعبدالله الحسین (ع) حرکت می‌کند و  به مقصد خواهیم رسید.

وی تأکید کرد:  هنر نیست که وقتی قطار دولت بخواهد به پایان برسد برخی که  به حرکت قطار دولت کمک کردند خود را کنار بکشند و بگویند ما از این قطار جدا بودیم؛ اکنون در بین ملت ایران وحدت نیاز است زیرا وقتی بین مردم و مسؤولان وحدت باشد دشمن نمی‌تواند نفوذ پیدا کند.

اسکندری گفت: تمام مشکلات علت آن تحریم نیست و از بی‌عرضگی مسؤولان و بی‌مدیریتی‌ها نیست، یکی از مشکلاتی که باعث می‌شود مردم رشد نکنند بهره‌های بانکی است که موجب شده چرخه تولید حرکت نکند، کشاورزان توان پرداخت سودهای بانکی را ندارند و نمی‌توانند با این بهره‌های بانکی کار کنند، اگر بهره‌های بانکی را حساب کنیم چقدر سرمایه‌های کشور متوقف شده و به کار گرفته نشده است، این‌ها باعث شده که کشور متوقف شود، از طرفی برخی سودهایی که اشخاص برای کسب کار می‌دهند حرام است.

امام‌جمعه بوئین میاندشت تأکید کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهانه به دست دشمن ندهید که مجالس اباعبدالله الحسین (ع) تعطیل شود، کشور را اباعبدالله الحسین (ع) مدیریت می‌کند و آنچه باعث تنظیم شدن فطرت انسانی می‌شود مجلس اباعبدالله الحسین (ع) است بنابراین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجالسی در شأن اباعبدالله الحسین (ع) برگزار شود.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ج۱۰/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار