کد خبر: ۱۲۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
سخنگوی ستاد کرونای استان قزوین:
قزوین- سخنگوی ستاد کرونای استان قزوین گفت: افزایش سفرها در ایام تعطیلات موجب گسترش ویروس کرونا و ایجاد بحران بیشتر برای کادر بهداشتی و درمانی می شود.

منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، با ابراز نگرانی از بی توجهی برخی شهروندان به پروتکل‌های بهداشتی و مسافرت به مناطق شمالی اظهار داشت: متأسفانه ترافیک سنگین جاده‌های شمالی نشان می‌دهد برخی افراد هنوز خطر ویروس کرونا را جدی نگرفته اند و این بی توجهی نگران کننده است.

حبیبی تصریح کرد: در شرایطی که استان‌های همجوار قزوین از جمله گیلان، تهران زنجان و البرز در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، هر گونه تردد به آنها و مسافرت به این مناطق امکان ابتلاء به ویروس را افزایش خواهد داد لذا به همه شهروندان اکیداً توصیه می‌کنیم از مسافرت خودداری کنند.

وی بیان کرد: رفت و آمدها و مسافرت‌ها نقش زیادی در گسترش ویروس کرونا دارد و سفرها موجب چرخش این ویروس مرموز در کشور و مناطق می‌شود.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین یادآور شد: در حال حاضر هیچ نقطه امن کرونایی در کشور وجود ندارد و امن ترین مکان در پیشگیری و مقابله با کرونا فقط خانه است.

حبیبی تصریح کرد: با ماندن در خانه می‌توانیم سلامتی خود و دیگران را تضمین کنیم و تلاش و خدمات ارزشمند کادر بهداشت و درمان را کمتر کنیم و به دیگران نیز خدمت و رحم کنیم.

وی گفت: به دلیل آن که شهرهای استان قزوین نیز متأثر از تردد شهروندان است توصیه می‌کنیم سفرهای درون شهری نیز به حداقل برسد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار