کد خبر: ۱۲۶۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
بیگی با اشاره به حرف‌های مکرون درباره تغییرات در لبنان:

احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به صحبت‌های امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه درباره ضرب‌الاجل تعیین شده برای اصلاحات اساسی در لبنان، اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور فرانسه متصور می‌شود این حادثه‌ای که در لبنان شکل گرفته می‌تواند خدشه‌ای بر اراده مردم این کشور وارد کند تا شاید از این فرصت بتواند به منافع خود دست یابد.

وی در ادامه افزود: بنابراین؛ فرانسه به جای اینکه در این شرایط بحرانی به دنبال گره گشایی از آلام مردم لبنان باشد می‌خواهد با انجام اینگونه کارها  هژمونی و برتری خود را به اثبات برساند.

این نماینده مردم در مجلس به همبستگی احزاب لبنان برای مقابله با دشمنان این کشور اشاره و تاکید کرد: احزاب ملی و وطن‌پرست لبنان در این شرایط بحرانی همچون گذشته در کنار مردم خواهند بود  و در مقابل جنایتکاران این کشور به مبارزه می‌پردازند.

نماینده مردم تبریز در ادامه افزود: اینکه رئیس جمهور فرانسه درباره مسائل و امورات داخلی لبنان سخنانی را به زبان می‌آورد؛ قطعا این حرف‌ها غیر منطقی بوده و هیچگونه ارتباطی به فرانسه نخواهد داشت و البته هر عمل نابخردانه‌ای هم که بخواهد از سوی فرانسه صورت بگیرد با اقدام متقابل احزاب ملی‌گرای لبنان روبه‌رو خواهد شد./

پایان پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار