کد خبر: ۱۲۸۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
معاون اقتصادی استاندار گلستان:
گرگان- معاون اقتصادی استاندار گلستان از شناسایی ۴۰۰ واحد راکد خبر داد و گفت: با کمک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کلنینک عارضه یابی مشکلات ۸۰ واحد تولیدی حل شده و به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم کریمی شامگاه سه شنبه در نشست خبری به مناسب گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: تاکنون بانک اطلاعاتی جامع و کاملی از واحدهای تولیدی که در تملک بانک‌ها بوده و یا راکد هستند و یا آن‌هایی که نیمه فعال بوده و یا با ظرفیت کامل کار نمی‌کنند، تهیه شده است.

وی از شناسایی ۴۰۰ واحد راکد و نیمه فعال تولیدی در استان خبر داد و افزود: امسال با همکاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات ۸۰ واحد اقتصادی و تولیدی حل شده و این واحدها به چرخه تولید بازگشتند.

معاون اقتصادی استاندار گلستان همچنین به پروژه‌های عمرانی و اقتصادی هفته دولت امسال اشاره کرد و ادامه داد: افتتاح نیروگاه هوتن با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در گنبدکاووس و شروع عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح ورودی شرقی گرگان با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که طی این ایام به بهره‌برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: تکمیل آب بندان تیل آباد با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان و شروع عملیات احداث استخر ذخیره آب نهال کاری در آق امام با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان و تقویت پست ۶۳ کیلووات شهید غفاری در شهرستان آزادشهر از جمله پروژه‌هایی است که در هفته دولت برنامه‌ریزی شده است.

کریمی شروع عملیات استخراج چاه نفت و گاز در شهرستان گمیشان با اعتبار ۲۴۶ میلیارد تومان، افتتاح مرکز پیشگیری از سرطان بندرترکمن با اعتبار دو میلیارد تومان و شروع عملیات احداث مرکز سلامت شبانه روزی در شهر گلیداغ مراوه تپه با اعتبار ۶ میلیارد تومان را از دیگر پروژه‌های هفته دولت در استان دانست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار