کد خبر: ۱۲۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضرورت نظارت هرچه بیشتر بر صندوق بازنشستگی فولاد و اجرای کامل آیین نامه این صندوق را متذکر شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی به محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضرورت نظارت هرچه بیشتر بر صندوق بازنشستگی فولاد و اجرای کامل آیین نامه این صندوق را متذکر شد.

متن کامل تذکر نماینده شاهین شهر به وزیر کار به شرح زیر است:

خلاصه تذکر:

ضرورت نظارت بیشتر بر صندوق بازنشستگی فولاد و اجرای کامل آیین‌نامه صندوق و همچنین اجرای تبصره 5 ماده 109 قانون خدمات کشوری برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران

متن تذکر:

جناب آقای وزیر

هزاران نفر از کارگران پرتلاش و زحمتکش کشور، صنایع سخت و طاقت‌فرسای معدن و فولاد ایران را با رنج فراوان ساخته و به تولید انبوه رسانده‌اند و عمر گرانبهای خود را در انجام این خدمت صرف نموده‌اند و قبل از دریافت حقوق، حق بیمه از آنان کسر گردیده و اینک در زمان بازنشستگی انتظار دارند مستمری، بیمه و خدمات درمانی و رفاهی که از تعهدات اصلی صندوق‌های بازنشستگی است به موقع پرداخت شود، ولیکن در حال حاضر عدم نظارت صحیح بر فعالیت‌ این صندوق و بروز تخلفات مالی درون آن، موجبات نارضایتی بازنشستگان و مستمری بگیران این صندوق را به عمل آورده است.

لذا نظارت بیشتر بر صندوق فولاد و اجرای کامل آیین نامه آن و همچنین اجرای تبصره 5 ماده 109 قانون خدمات کشوری برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق مورد درخواست و انتظار است.

(تبصره 5 ماده 109: هر کدام از بازنشستگان و وظیفه بگیران چنانچه بر اساس مقررات مورد قبلی بیش از ارقام تعیین شده دریافت می‌نمایند همان ارقام ملاک پرداخت می‌باشد.)

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار