کد خبر: ۱۲۹۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
نماینده مردم پارس‌‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی از اتمام فاز اول جاده پارس‌آباد به سربلند تا پایان سال 1400 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس جهانگیرزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن فرمانداری شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: فاز اول جاده پارس‌آباد به سربند تا پایان سال ۱۴۰۰با اعتبار بالغ ۷۵ میلیارد تومان به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: فاز دوم جاده مغان مربوط به سربند تا سه‌راه مشگین‌شهر است که بعد از اتمام فاز اول با اعتبار ملی اجرایی خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز بیان کرد: خط ریل قطار از میانه به اردبیل ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پس از اتمام پروژه راه‌آهن میانه به اردبیل و اتصال این مسیر به پارس‌آباد - آذربایجان تحولی بزرگ در منطقه مغان ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به سند راهبردی مغان گفت: با اختصاص ۴۵۰ میلیارد تومان به پروژه پایاب خداآفرین و با اتمام آن اشتغال هزار خانواده در منطقه میسر می‌شود.

جهانگیرزاده با اشاره به  اختلافات میان شرکت دامپروری مغان و پارس  با عشایر و ساکنین  روستاهای اطراف  هر دو شرکت اذعان داشت: زمین عشایر در آینده نزدیک به صاحبان اصلی تحویل داده خواهد شد.

نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : جهت ارتقاء صنعت گردشگری در منطقه مبلغ ۵ میلیارد تومان به دریاچه مغان جهت ایجاد منطقه گردشگری در کنار رود ارس اختصاص یافته است.

نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف در جامعه

ابراهیم امامی، فرماندار شهرستان پارس آباد نیز در این نشست اظهار کرد: خبرنگاران رسالت سنگینی بر دوش دارند که اطلاع رسانی صادقانه و آگاهی بخشی به جامعه از اهم آنهاست.

وی افزود: دشمن با زیر سوال بردن اقدامات انجام گرفته سعی دارد تا یاس و ناامیدی در کشور ایجاد کند که ایجاد آرامش و اطلاع‌رسانی صحیح می‌تواند اقدامات دشمن را خنثی کند.
 
وی در مورداطلاع رسانی به جامعه در بحران کرونا گفت: همین اطلاع رسانی مستمر و صحیح بود که باعث شد تا مردم نکات بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: همزمان با هفته دولت ۷۳ طرح و پروژه سرمایه‌گذاری و با اعتباری بالغ بر۱۰۷ میلیارد و۸۴۰ میلیون تومان در پارس‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد.

امامی از برگزاری بیش از ۸۹ برنامه فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته دولت در سطح شهرستان پارس‌آباد خبر داد و اذعان داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک در اجرای تمامی مراسمات و برنامه‌ها مورد تأکید است.

انتهای پیام/3463/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار