کد خبر: ۱۲۹۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
مدیرکل روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش تمام کیشوندان را نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هدف مهار ویروس کووید-۱۹ در ماه‌های عزاداری اباعبدلله‌الحسین به پویش #منحسینیام دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین در کیش ، سید علیرضا علوی رضوی از برگزاری پویش #منحسینیام با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در ماه‌های عزاداری اباعبدلله‌الحسین خبر داد و گفت: همه‌ساله با آغاز ماه محرم شاهد برگزاری مراسم و حضور دسته‌های عزاداری در سطح جزیره کیش بودیم، اما امسال شور حسینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از تجمات مردمی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سخنرانی زنده تلویزیونی رهبر معظم انقلاب اسلامی که بر ضرورت توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص عزاداری ایام محرم تاکید داشتند، افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری پویش همگانی #منحسینیام در سراسر کشور از جمله در جزیره کیش برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش بر لزوم اهمیت برقراری امنیت اجتماعی و حفظ سلامت مردم در شرایط سخت شیوع بیماری کرونا در ایام سوگواری اباعبدلله‌الحسین خاطرنشان کرد: نصب هر بیرق عزای امام حسین علیه‌السلام در هر خانه یا محیط کار به منزله یک رای و لبیک به ندای “هَل مَن ناصِرَ یَنصُرنی” است. هر خانه‌ای که در این ایام، در آن یک پرچم کوچک حسینی بر پا شود گویی تکیه عزای حسین(ع) است.

علوی با بیان این که ساکنین جزیره کیش می‌توانند با رعایت ضوابط بهداشتی در محیط کار و نصب بیرق عزای حسین(ع) به پویش #منحسینیام بپیوندند، اظهار داشت: با استفاده از سربند عزای حسین(ع) و رعایت ضوابط بهداشتی، دل‌های خود را حسینی کرده و در نبرد با این ویروس منحوس، به برگزاری عزاداری حسینی بپردازند و تصاویر خود را با هشتگ #منحسینیام برای صفحه اینستگرام kish.ir ارسال کنند.

46

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار