کد خبر: ۱۲۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۸
گروه استان‌ها - بزرگترین رزمایش کمک‌های مومنانه کشور به مناسبت یوم‌العباس(ع) زنجانی‌ها برگزار شد و در این مراسم ۱۱۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان زنجانی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان،  همه ساله در هشتم محرم دسته بزرگ حسینیه اعظم زنجان از محل حسینیه اعظم شروع می‌شود و معمولاً همزمان با اذان مغرب به امامزاده ابراهیم پایان می‌یابد. اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این دسته بزرگ حسینیه برابر با دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار نشد ولی عاشقان امام حسین(ع) حاضر نشدند در این روز باشکوه چراغ یوم‌العباس(ع) در زنجان خاموش باشد و طبق برنامه‌ریزی‌های دقیق تصمیم گرفتند با راه‌اندازی بزرگترین رزمایش کمک‌های مومنانه کشور در راستای کمک به نیازمندان بار دیگر نام زنجان را در روز هشتم محرم سر زبان‌ها بیندازند. 

بر همین اساس، در دانشگاه زنجان با حضور مسئولانی عالی‌رتبه استانی و با مدیحه‌سرایی مداحان به‌نام استان، بزرگترین رزمایش کمک‌های مومنانه کشور با توزیع 110 هزار بسته معیشتی برگزار شد که بار دیگر زنجانی‌ها نشان دادند که اجازه نخواهند هشتم محرم(یوم‌العباس زنجانی‌ها) چراغش خاموش شود.

انتهای پیام/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار