کد خبر: ۱۳۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
پیامک‌های دریافتی بیست و هفتم شهریور ماه؛
از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و هفتم شهریور مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و هفتم شهریورماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و هفتم شهریور مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

1005....902: سلام لطفا درباره ی سن ورود به دانشگاه فرهنگیان تجدید نظر کنید و به ۲۶ افزایش دهید. محض رضای خدا


6020....991: خواهش می کنم پیگیر این کرم های معجزه که غیربهداشتی و سرطانزا هستند باشید. چرا وزارت بهداشت اقدامی نمی کند.


7390....936: سلام .کارمند بیماربر شرکتی بیمارستان خاتم زاهدان هستیم ۳ماه است که حقوق نگرفتیم .وهمچنین حقوقمان را براساس سال قبل پرداخت می کنند.خواهشمندم رسیدگی کنید.


4451....914: خواهش می کنم به وضعیت مردم رسیدگی کنید شرکت سایپا خودرو را تحویل نمی دهند.


0084....913: سلام آیا با همه سیم کارت ها شبکه شاد رایگان می شود؟سوال اکثراولیا هست با تشکر


0518....915: سلام لطفا موضوع معتبرنبودن مدارک پیام نوروعلمی کاربردی در دستگاه دولتی و نیرومسلح را پیگیری نمایید اگر مدرک این دانشگاه ها معتبر نیست چرا پذیرش دانشجو انجام می شود؟


7342....913: چرا سود سهام عدالت را به حساب واریز نمی کنند.


6072....9300: باسلام لطفا درخصوص وام ودیعه مسکن پیگیری کنید،ظاهرا بیست و چهارم شهریور آخرین مهلت ارسال بارگذاری مدارک بوده، درشهرما به اینترنت دسترسی نداشتیم ،نتوانستیم ثبت نام را کامل کنیم..لطفا تا پایان شهریورسایت رو باز کنند.خواهش می کنم پیگیری کنید.


4354....915: سلام ازبرج ۳ برای خریدوفروش سهام در بانک انصارثبت نام کردم هنوز موفق نشدم ۳۰در صداول را بگیرم توروخداپیگیری کنید.


8231....930: لطفا پیگیری کنید چرا برنجی که با ارز ۴۲۰۰ وارد می شود در عرض این ۶ ماه قیمتش ۳ برابر شده.به خدا دیگرمردم توان خرید ندارندبه گوش مسئولین برسانید.


3373....917: سلام ، وزارت نیرو که هر هفته طرح های مختلف را افتتاح می کند ، چرا مشکل مردم غیزانیه را حل نمی کنند به تازگی کمی اوضاع بهتر شده اما هنوز مشکل باقیست.


7454....991: تورا به خدا از مسئولین بخواهید که بازنشستگی بیمه روستایی را از ۳۰سال کمتر کنند ما افرادی محروم و زحمت کش هستیم.


3165....913: با سلام. بنده فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه ۲ اصفهان هستم که سالها تدریس درس آمادگی دفاعی را دارم در چاپ کتاب جدید حتی نام شهدای شاخص دفاع مقدس نظیر شهید خرازی ،شهید همت، شهید کاظمی و باکری هم حذف شده است .خواهش می کنم پیگیری کنید. لطفا از مسئولین این حوزه سوال کنید و با خبر حساسیت بر حذف دو تصویر دختر برجلد کتاب سوم ابتدایی مقایسه کنید کدام باید پیگیر شد.


6020....935: سلام تو رو به خدا به داد ما حواله داران اریسان شرکت ایران خودرو برسید که قیمت خودرو را به یکباره با ۱۳۰درصد افزایش به قیمت ۱۲۰ میلیون قرار داده است .با شورای رقابت تماس گرفتم می گویند به ما مربوط نمی‌‌ شود به وزارت صمت تماس گرفتند می گویندمربوط به ما نیست. هیچ کس پاسخگو نیست. خود شرکت برای حواله داران شهریور ماه طرح تبدیل گذاشته ولی برای تحویل مهر حاضر به تبدیل و یا کاهش قیمت نیست عاجزانه خواهش می کنم صدای ما را به مسئولین برسانید .

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار