کد خبر: ۱۳۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
اخبار کوتاه انتظامی همدان؛
همدان - دستگیری ۶ توزیع کننده مواد مخدر در رزن، کشف باطری‌های سرقتی در همدان، کشف ۷ فقره سرقت در ملایر و دستگیری ۴ سارق در فامنین عناوین اخبار انتظامی همدان است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری شش توزیع کننده مواد مخدر و کشف مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فروشندگان مواد مخدر در شهرستان رزن، طرح پاکسازی نقاط آلوده و ارتقا امنیت اجتماعی در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، زمان و محل فعالیت این افراد شناسایی و با اجرای چند مرحله مأموریت مختلف، شش نفر از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر شهرستان دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: متأسفانه امروزه مواد مخدر سنتی جای خود را به مواد مخدر صنعتی داده که قدرت تخریبی چندین برابر دارد و فرد مصرف کننده حتی با یک بار مصرف نیز در دام اعتیاد گرفتار می‌شود.

کشف باطری‌های سرقتی در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف ۵۱ عدد انواع باطری دکل‌های مخابراتی توسط مأموران پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جمشید باقری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از دکل‌های مخابراتی سطح شهر همدان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، محل نگهداری و انبار باطری‌های دکل مخابراتی مسروقه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه ۳ خریدار اموال مسروقه دستگیر و ۵۱ عدد انواع باطری‌های ۱۰۰ و ۲۰۰ آمپر دکل‌های مخابراتی کشف شد.

سرهنگ باقری با اشاره به اینکه با شناسایی سارق اصلی، اقدامات لازم برای دستگیری وی در دستور کار قرار دارد، افزود: کارشناسان مخابرات ارزش ریالی باطری‌های کشف شده را دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا اعزام و حسب دستور مقام قضائی، پرونده برای بررسی بیشتر به اداره آگاهی استان ارسال شد.

کشف ۷ فقره سرقت در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری یک سارق و کشف ۷ فقره سرقت توسط مأموران پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: در پی سرقت‌های خرد از داخل چند ساختمان در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده و کار اطلاعاتی دقیق، مخفیگاه این سارق شناسایی و نامبرده با هماهنگی دستگاه قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر و اموال مسروقه شامل سنگ فرز، دریل برقی، کابل برق، شارژر و فلش که ارزش آنها توسط کارشناسان ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های تخصصی به ۷ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، گفت: برخورد با جرم و مجرمان به صورت تخصصی و هوشمندانه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار دارد.

دستگیری ۴ سارق در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از دستگیری ۴ سارق و کشف ۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری گفت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی شهروندان، مأموریت‌های مختلفی توسط پلیس فامنین انجام گرفته است.

وی افزود: در نتیجه اجرای این مأموریت‌ها در ۴۸ ساعت گذشته ۴ سارق دستگیر و ۴ فقره سرقت شامل یک فقره قطعات و لوازم خودرو، یک فقره سرقت منزل، یک مورد سرقت ادوات کشاورزی و یک مورد پلاک مسروقه کشف شد.

سرهنگ حیدری ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مقادیر زیادی از اموال مسروقه کشف و پس از شناسایی به مالباختگان تحویل شد.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح ۲ خرده فروش مواد مخدر و ۴ متهم در حوزه سایر جرایم دستگیر و ۱۱ دستگاه وسایل نقلیه متخلف نیز توقیف شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار