کد خبر: ۱۳۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد مشترکین گاز در حوزه صنعت و کشاورزی از 883 مشترک به یک‌هزار و 469 مشترک رسیده و رشد 66 درصدی داشته است.

سیامک حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با اجرای یک هزار و 340 کیلومتر شبکه گازرسانی در سال‌های اخیر مجموع شبکه اجرا شده در استان به پنج هزار و 892 کیلومتر رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با نصب 32 هزار و 110 علمک و پذیرش 91 هزار و 338 مشترک جدید، در مجموع 188 هزار و 336 علمک نصب و 329 هزار و 834 مشترک در سطح استان جذب شده است.

وی اظهار داشت: تعداد خانوارهای تحت پوشش گاز از  ۲۳۴ هزار و ۵۱۳ به ۳۲۱ هزار و ۶۶۶ خانوار افزایش یافته است که رشد 37 درصدی را نشان می‌دهد.

بهره‌مندی 89.8 درصدی جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه با انجام گازرسانی به روستاها تاکنون 509 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند، افزود: 89.8 درصد از جمعیت روستایی استان تحت پوشش گاز است.

حیدری اضافه کرد: در مجموع 96 درصد از جمعیت شهری و روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی همچنین در خصوص مشترکین بخش صنعت و کشاورزی گاز در استان عنوان کرد: تعداد مشترکین این حوزه‌ها از 883 مشترک به یک‌هزار و 469 مشترک رسیده و رشد 66 درصدی داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه هم اکنون همه ۲۵ شهرک و ناحیه صنعتی استان تحت پوشش گازرسانی قرار گرفته‌اند، گفت: توسعه شبکه‌های گازرسانی در بخش صنعت در جهت حمایت از صنایع داخلی، ایجاد بستر مناسب سرمایه‌گذاری در استان، رونق تولید و کاهش وابستگی به صنایع خارجی است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار