کد خبر: ۱۳۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
وزیر صمت اولویت وزارت صمت را صادرات نهایی فولاد دانست و گفت: تکمیل زنجیره فولاد در برخی استان‌ها کامل انجام شده و در برخی استان‌ها نیز در حال تکمیل شدن است که با کامل شدن آن‌ها صادرات نهایی محصولات فولاد انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا رزم‌حسینی صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد کوار با اشاره به لزوم جلوگیری از خام‌فروشی معادن اظهار داشت: اولویت وزارت صمت صادرات نهایی فولاد است، تکمیل زنجیره فولاد در ایران در برخی استان‌ها کامل انجام شده و در برخی استان‌ها نیز در حال تکمیل شدن است که با کامل شدن آن‌ها صادرات نهایی محصولات فولاد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت وزارت صمت تکمیل ظرفیت‌های خالی صنایع است، گفت: با وجود ظرفیت‌های بالای صنایع و سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته، اما برخی صنایع کمتر از ظرفیت خود تولید می‌کنند که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امید است که شاهد تولید صنایع با تمام ظرفیت باشیم.

وزیر صمت با اشاره به اینکه با تکمیل ظرفیت صنایع محصولات جدید وارد بازار می‌شود، افزود: این موضوع بر قیمت محصولات نیز تاثیرگذار است و قرار است در برنامه بعدی به واحد‌های راکد مشوق‌هایی اعطا شود و حمایت‌هایی از آنان صورت گیرد تا به چرخه تولید بازگردند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت به حمایت جدی وزارت صمت از بخش خصوصی نیز اشاره کرد و گفت: با حمایت‌ جدی از بخش خصوصی تلاش می‌شود که مواد اولیه کارخانه‌ها در خود استان‌ها تامین شود.

انتهای پیام/ ن

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار